[CM] Vakantiemodden

Pagina: 1
Acties:

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Topicstarter
Ik had us een vraag aan mijn mede tweakers :

Wordt er in de vakantie nou ook extra gemod, of gaat iedereen lekker op vakantie en laat de pc ff links (of rechts) liggen ?

Ik ga rustig door met modden. alleen natuurlijk niet als ik op vakantie ben (italie hier I kom)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Verwijderd

Jep! Voor mij in ieder geval wel... sinds ik vakantie heb ben ik als een gek gaan modden! Ik zal binnenkort een draad ervoor openen... mijn pc zit nu midden in een paintjob! :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
ik heb nu de tijd dus ben al bezig!!!!!!!!!!!!!!!! :)
vakantie ownt en jaja, ik ga ook naat italie ;) gardemeer :P
maar k ga ook gewoon op hoger niveau door met modden

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Morgen bestelling inkoopactie, morgen nacht op vakantie, 2 weken later weer terug en modden maar :) .

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 15:11
Ik ben druk bezig met modden. zal over5 weken wel kklaar zijn [ ik ga nog 3 weken op vakantie dus... ]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Ook druk bezig met modden, nou ja, dat wil ik wel, maar moet nu wachten op wat onderdelen voor mijn videorecordermod

Verwijderd

Ik ben ook wel van plan in de vakantie eindelijk eens flink te gaan modden maar eerst is m'n kamer aan een flinke mod toe en daar ben ik voorlopig nog wel ff zoet mee :)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

gewoon, op het strand bedenken hoe je je mod perfect moet maken, dan ben je dus toch de hele vakantie bezig met modden.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 15:08
Hier ook inkopen gedaan :)

Nou nog een case om te modden >:)

Die van me moeder is aantrekkelijk :P

Denk dat het een antec kassie word ofzo met een mooi nieuw systeempie erin :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb nu wel geen vakantie, maar ga wel modden :)
Net nieuw systeempje binnen met een nieuwe kast, en daar moet nodig een raam en neon in :)

Oftewel: het is goed buiten zaag weer :)

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Modden moet nog ff wachten. Eerst de boel weer werkend krijgen en hier en daar wat pagina's en systeempjes updaten. Maar wel de bedoeling.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

ik hoop mijn casemod af te krijgen in 2 weken.. voor campzone dus.. en ik werk van die 2 weken 1 week.. dus tis echt savonds werk deze week nog..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ook hier wordt in de vakantie flink doorgeMOD; eerst mijn bij-keuken veranderd in een echte werkplaats, met werkbank en gereedschap opbergplaats, en nu maar weer verder met mijn DesignLine Prism MOD.
Dit project kan je volgen in dit topic, en in m'n laatste post staan weer wat pics : [topic=480262/2/25]

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 17:51

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Heb nog geen vakantie, maar vanaf het moment dat ik vakantie heb (volgende week dus) zal ik waarschijnlijk erg druk met modden zijn jah. Deze week nog komt mijn nieuwe chieftec binnen namelijk :9

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Scooper
  • Laatst online: 22:41
Ik ben deze zomer ook voor het eerst aan het modden geslagen, maar wel meteen groots aangepakt:

Keyboard-mod
Mouse-mod
Mousepad
CCFL
Window
3 Fans
Voeding Fan vervangen
Internet Activity led
Stealth CDROM
Mat-zwart spuiten
B-bus
|
CCFL AAN/UIT
Keyboard-mod AAN/UIT
Mouse-mod AAN/UIT
Mousepad AAN/UIT
3 Fans traploos regelbaar
2 CDRom spelers open/dichtknop
2 CDRom Activity leds
Volume knop.

Ben denk ik nog wel wat vergeten, maar ik ben al een redelijk eind, ik hoop het voor het einde van de vakantie af te hebben ;)

SRK35ZS-W

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben altijd bezig met modden, is het niet hardware, dan softwarematig. Maar ik heb weer wat spulletjes besteld die ik betaal van m'n vakantie geld >:)

Ik wil nog erg graag een glowwire door m'n natural elite keyboard maken, en een glowpad lijkt mee ook nog wel wat.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ja ik ben zeker wel extra aan het modden. Ik ben zelfs een geheel nieuwe kast aan het maken van hout. Komt een P200 mmx in met een 4 gig schijfje en netwerkaart en zo. Word een mp3 bak helaas te langzaam voor divx.

Ik heb nou ongeveer op de helft. Maar ik ga over 3 dagen voor twee weken op vakantie naar spanje dus ik denk dat ie pas over een week of 3 af is. Maar tuurlijk post ik dan het resultaat met uitgebrijd foto verslag van mijn X cube :D

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
tuurlijk ben ik extra aan het modden maar dat wat ik uitmoet dremelen ben ik zeker nog wel 2 weken mee bezig duurt volop lang ik weet het maar moet je maar eens kijken wat ik uit ga dremelen: Afbeeldingslocatie: http://www.webdeveloping.nl/upload/?2843128370

en dat is dit topic:

[topic=545346]

daar ben ik al mee bezig en moet henk ook nog afmaken

[topic=548418] <-- dat ding dus, me case moet nog mat zwart worden, dus ben nog wel ff bezig, ik moet nog een ccfl in een plexiplaat van 5mm frezen

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 23:04 schreef Koenzie het volgende:
Ik had us een vraag aan mijn mede tweakers :

Wordt er in de vakantie nou ook extra gemod, of gaat iedereen lekker op vakantie en laat de pc ff links (of rechts) liggen ?

Ik ga rustig door met modden. alleen natuurlijk niet als ik op vakantie ben (italie hier I kom)
links of rechts liggen WUAT, nee man. ik zit vollop te modden liance liance lianzzze :7

Verwijderd

net terug van twee weekjes cannes, nu maar ff m'n via epiatje modden

wel beetje opschieten, voor ik het weet zit ik weer in italie :P

• LEiPiE
  • Laatst online: 23-07 15:37

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Heb al meer dan een jaar verf liggen voor twee bigtowers.
Ondertussen gaan ze niet echt meer gebruikt worden, maar ik denk dat ik ze toch maar mod.
Zijn totaal drie oude AT bigtowers van Switch (zo'n 80cm hoog en toch maar 4 externe bays :() en ze worden geel en rood (de derde is al donkerblauw).
Idee kwam vooral vooruit uit 't idee al m'n machines namen van muzieknummers te geven. Deze drie zouden dan samen een New Order groep vormen: Bizarre Love Triangle (rood), Blue Monday (blauw) en True Faith (geel), respectievelijk een Alpha AXP/Redhat, Dual Pentium Pro 200/win2k en Pentium166/debian.
Wat kunnen zulke ideeen toch veranderen in een jaar :)
Dual Pentium Pro is ondertussen single want 't tweede socket wil niet :( draait ook geen win2k meer maar Debian 2.2 (had een linux bak nodig). De Alpha moet nog steeds opnieuw aan de praat worden gebracht (gaat gebeuren maar wel met NetBSD, RedHat komt er niet meer in hier). 't Derde systeem moet ik nog iets voor bedenken, denk dat 't weer een Pentium wordt, maar dan vooral als opbergruimte want ik heb ff geen behoefte aan nog een lawaaibak.

Wil ook nog een keyboard gaan verfen.

En ben bezig met een modje van een oud 386 bordje, als ie af is open ik wel een topic (is een iets ander mod idee dan normaal, wil 't eerst uitwerken voordat iemand er mee vandoor gaat :))

Heb hier ook nog een hele oude V2000 video staan... is misschien nog wel wat mee te doen, zit een LED display op en een numeriek pad :)

Daarnaast wordt 't deze zomer vooral rotzooi inventariseren en te koop aan bieden. * LEiPiE is running out of storage space
(<shameless plug>iemand interesse in een partij Sun spul :)</shameless plug>)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Verwijderd

Whaa ach ik ga de hele vakantie modden >:) ben nu al bezig voor mijn waterkoeling.. en die wil ik voor www.Campzone.nl klaar hebben en op campzone ga ik natuurlijk mee doen aan de casemod dagen :)

Modden is een manier van leven dat doe je ook als je vakantie hebt *D

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 18:36
ook ik zal helpen op Campzone :) hehehe

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Op maandag 15 juli 2002 09:55 schreef The_Resetter het volgende:
ook ik zal helpen op Campzone :) hehehe
En ik ben er ook op de dinsdagen en zondag!
Met wat plexi en mijn twee plexi computers.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Looki
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

tis vakantie.. dus ik ga lekker door.. nu heb ik tijd :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

vakantie is vakantie, dus ga ik lekker weg (binnen of buiten land). neem ook niks mee wat ook maar met computers te maken heeft. lekker ff rusten :)
Pagina: 1