Toon posts:

Logitech Muis: Mouseman Dual Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze muis net nieuw, hij is errug snel met zijn dubbele optical, alleen heb een groot nadeel, tijdens het gamen werkt de scroller niet.
Heeft iemand misschien een oplossing ??
En ook hoe ik de zijnkant knop kan gebruiken als terug knop ?.

Dit is hem:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/16.gif

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:09

GeeBee

Oddball

laatste drivers van logitech gedownload?

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

Verwijderd

Topicstarter
Neej :( ik had versie 9.4 Versie 9.6 is nu uit.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04
je moet ff met de control panel experimenteren. BIj mij werkt de scroller wel.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Welke moet ik bij middelste knop instellen ?? Dat is dus de sroller

Verwijderd

Topicstarter
He he ... het werkt eindelijk, ik heb Universel Sroll ingesteld.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 18:49

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Je kunt bij Logitech ook een klein tooltje downloaden, waarmee je de scroll onder sommige games kunt activeren.

game_whl.exe heet het. Hij werkt onder alle Windows systemen, ook al kan het volgens Logitech alleen maar met Win95, 98 of NT.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik heb dezelfde muis en dan helemaal zonder logitech software doet de back button het standaard. Ook met scrollen geen problemen.

• johnny.xxx
  • Laatst online: 24-03-2025
je kunt ook als je een game gaat spelen ALT-CTRL-DEL indrukken en dan emexec(dacht ik) uitzetten dan doet hij het wel gewoon.
dit probleem ben ik trouwens alleen tegen gekomen in de wat oudere OS-en dus mischien tijd voor een upgrade :P

Verwijderd

Zonder logitech software kun je het ook werkend maken door bij hardware-configuratie de logitech drivers te selecteren ipv de standaard Microsoft muisdrivers... scheelt weer een MB of wat resources...

Verder een perfecte muis? (ik denk er nl. over om de mijne te vervangen voor een Logitech Mouseman Dual Optical...) :)

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 14:17
had ik ook je moet hem op de usb interface gooien en ff herstarten

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 22:25

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je wou de duimknop als terugknop gebruiken. Dat heb ik ook, heb dit gedaan door de [BACKSPACE] toets eraan te binden. Werkt perfect. Ook in games kun je deze toets goed binden.

• johnny.xxx
  • Laatst online: 24-03-2025
Op maandag 15 juli 2002 06:10 schreef euss het volgende:
blablabla...

Verder een perfecte muis? (ik denk er nl. over om de mijne te vervangen voor een Logitech Mouseman Dual Optical...) :)
ik heb de muis sins hij uitis (ongeveel een jaartje nu dacht ik) en ik ben nog nooit zo tevreden met een muis geweest.
helemaal geen gezeur met stof net als alle andere optische muizen. maar ook geen enkele stottering in de muisbeweging net als alle balmuizen.
zeker een toppertje :)

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 09:44 schreef johnny.xxx het volgende:

[..]

ik heb de muis sins hij uitis (ongeveel een jaartje nu dacht ik) en ik ben nog nooit zo tevreden met een muis geweest.
helemaal geen gezeur met stof net als alle andere optische muizen. maar ook geen enkele stottering in de muisbeweging net als alle balmuizen.
zeker een toppertje :)
Ik kan mijn mening hieraan bij aansluiten :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eeurhm... hiervoor is een Game_Whl.reg fix uitgekomen van Logitech, zoek maar even en gij zult vinden :)

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

prima gaming muisje hoor, ligt prima in de hand en is super accuraat :) alleen tis idd nog wel is kloten met knoppen / drivers maar dat heb ik der wel voor over :D

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 17:27

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Volgende X graag ff de search gebruiken.
Er zijn al veel meer topics hierover.

Idd, ff het Game_Whl.reg fix bestandje van logitech downloaden

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45

-ET-

Phone Home

fix heb ik niet nodig gehad gewoon muis instellen op MS office compatible scroll en thumb button als middle button werkt perfect

Verwijderd

offtopic:
Oh men, ik heb em al een tijdje, maar ik vind 't nog steeds een geile muis zeg... Aah man. :+ 8-)

Ontopic modus:

Sja, je hebt het al gevonden he :).

Oh ja, tip: Gooi dat irritante Logitech Wheel-programma eraf... Super irritant en je gebruikt het toch niet

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 06:10 schreef euss het volgende:
Zonder logitech software kun je het ook werkend maken door bij hardware-configuratie de logitech drivers te selecteren ipv de standaard Microsoft muisdrivers... scheelt weer een MB of wat resources...

Welke driver gebruik je? Ik heb de driver van de CD (zonder dat resource-vretende progje wat hij erbij wil zetten) maar dan kan ik geen andere functie aan de duimknop toewijzen :(

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
gewoon dat mouseware eraf gooien, nergens voor nodig.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 07:57
idd, ik heb deze muis ook, gewoon alleen standaard win drivers. Is (in ieder geval voor games) tog egt et beste :)

/edit Dan kun je die duimknop dus ook in spellen gebruiken...
Pagina: 1