RE: Verplaatsing topic

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 04:08
Ik citeer 'HunterPro'

"De regels zijn gesteld. Jij bent in overtreding, niet Cheatah."

Aangezien Exirion het hier redelijk mee eens schijnt te zijn zou ik wel eens willen weten welke overtreding ik begaan heb.

Verder is dit het laatste wat ik hierover zeg.

Begrijp me niet verkeerd; ik zit vaak op got en vindt het een goed naslagwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Euhm, ipv. citeren kan je beter quoten, maar geef eens een link naar het topic waar je het over hebt! Zo is het _helemaal_ niet duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
[topic=549532]

DIt is het topic wat je bedoeld. Dit topic zit op slot. Dat betekend dat je er niet meer kan/mag replyen. Ga dan ook niet een nieuw topic erover openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 14 juli 2002 22:53 schreef sdomburg het volgende:
[topic=549532]

DIt is het topic wat je bedoeld. Dit topic zit op slot. Dat betekend dat je er niet meer kan/mag replyen. Ga dan ook niet een nieuw topic erover openen!
Waarvoor is [forum=15] dan bedoeld? Zoland de topicstarter hier nog problemen mee heeft.

verytallman: HunterPro gaf volgens mij enkele goede voorbeelden in dat topic. Alleen de woordkeuze van 'overtreding was een beetje verkeerd' ;).

[Edit] Waarom plaatste ik nou een quote-tag |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 14 juli 2002 21:17 schreef Exirion het volgende:
Hier valt weinig meer over te discussieren.
Dat sloeg op de hele topic.
Kunnen we nu de discussie sluiten? De argumenten leken me inmiddels wel duidelijk.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals ik al in dat andere topic zei: Je handelt alsof dit forum van jou is, en jij de beslissingen neemt inzake jouw topic. Dit is niet waar. Alle gegevens die jij aan Gathering of Tweakers doorspeelt wordt eigendom van Tweakers.net BV (zie de FAQ) tenzij je in je post expliciet vermeldt dat dit niet de bedoeling is. Tevens geef je Tweakers.net BV het volrecht alles met deze gegevens te doen wat zij nodig achten; het zij veranderen, publiceren, verplaatsen, whatever. En aangezien Cheatah namens Tweakers.net BV handelt, heb je niet eens het recht hier over te zeuren.
Maar genoeg officieel gemelp. Ik vind persoonlijk gewoon jouw wijze waarmee je het vorige topic binnengedenderd kwam niet kunnen. En mede met dit topic vraag ik me toch af waar je heen wilt. Bewijzen dat jij wel kunt bepalen waar een topic heen gaat? Niet op deze wijze in ieder geval. Daarvoor is een vriendelijk verzoekje over ICQ genoeg. Publiek iemand aan de schandpaal nagelen, hoe vriendelijk het ook geprobeerd wordt (want zo zie ik je vorige topic) vind ik zelf niet kunnen. Als JIJ een probleem hebt dat geen reden tot discussie met anderen is (wat een move meestal is) (en ik zeg meestal, omdat er natuurlijk uitzonderingen zijn) is mailen/ICQ'en het handigst en ook het netst.
Ik wil je hierbij wel adviseren om je postgedrag zodanig bij te stellen dat dat gevoel van 'ik bezit dit forum en jullie doen maar wat ik wil' niet meer naar voren komt. Anders sta ik niet voor de gevolgen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 14 juli 2002 23:06 schreef |HunterPro| het volgende:
Alle gegevens die jij aan Gathering of Tweakers doorspeelt wordt eigendom van Tweakers.net BV (zie de FAQ) tenzij je in je post expliciet vermeldt dat dit niet de bedoeling is.
Dit is veranderd na een protest van oa wildhagen.
Bij het posten van een bericht wordt het intellectueel eigendom niet overgedragen aan Tweakers.net/GoT behoudens het geval waar de gebruiker dat recht uitdrukkelijk overdraagt. Het hierboven bepaalde omtrent het wijzigen en/of verwijderen van berichten voor moderatiedoeleinden geldt onverminderd het bepaalde met betrekking tot intellectueel eigendom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 14 juli 2002 23:08 schreef Compubiter het volgende:
Dit is veranderd na een protest van oa wildhagen.
Dit heeft er geen bal mee te maken. Bezoekers zijn op GoT te gast en dienen zich aan gestelde regels te houden. Doen ze dat niet, dan hebben wij alle recht om in te grijpen.

Volgens mij moet het nu wel duidelijk zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.