Toon posts:

Sjit! Notebook is gevallen...

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Een paar dagen geleden is mijn notebook-tas met daarin m'n notebook gevallen. Ik denk dat de tas de schade enigzins beperkt heeft, want alles werk voor alsnog. Alleen de behuizing van m'n notebook is rechtsonder (bij de head-phone jack, mic, firewire en pcmcia sloten) een beetje verbogen c.q. ontwricht. Ik krijg dit zelf niet meer goed hersteld (ik wil niet forceren enzo.).

Nu is mijn vraag:

Ik heb 3 jaar on-site garantie via computer garant/ASUS, en de notebook is nog bijna nieuw. Zou de garantie dit dekken/herstellen?

M.A.W. Valt zoiets binnen de garantie? En zal het de moeite zijn om contact op te nemen met computer garant, of juist niet??

Reacties zijn welkom.

-- ThinICE :'(

Verwijderd

Ik zou gewoon eens proberen te bellen. En het simpelweg gewoon te vragen. Niet zeggen hoe het komt maar alleen wat er niet goed is. En dan zullen zij je zo vertellen of het binnen de garantie valt ja of nee, ik denk het wel. Aangezien het allemaal nog wel werkt maar het een beetje ontwricht is.

Verwijderd

Ga er niet vanuit... maar proberen kan altijd...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 14 juli 2002 22:48 schreef Gerbens het volgende:
Ik zou gewoon eens proberen te bellen. En het simpelweg gewoon te vragen. Niet zeggen hoe het komt maar alleen wat er niet goed is. En dan zullen zij je zo vertellen of het binnen de garantie valt ja of nee, ik denk het wel. Aangezien het allemaal nog wel werkt maar het een beetje ontwricht is.
- Goeiemiddag, ik heb een vraagje!
= Goeiemiddag, gaat uw gang meneer.
- Ehhh, mijn laptop is een beetje gedeukt en vroeg me af of het garantie is :)
= Hoe komt die laptop gedeukt meneer.
- Sja, kweenie? Opeens was ie gedeukt :D
= Tuurlijk meneer. Dag meneer.

:+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Als ie nieuw is en je hebt hem nog maar pas ( zodat het nog een model is die nog in de winkels staat ) dan kan je wel bellen en het volgende gesprek houden.

Hallo
Hallo Meneer,
Zeg luister eens, ik pak mijn gloedjennieuwe laptop uit
zit er een enorme deuk in!
Das niet zo fijn meneer, ik zal een collega langssturen om het om te ruilen.
Fijn bedankt!
Tot ziens meneer

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

No way dat de garantie dit dekt, het is immers je eigen schuld (neem ik aan?) en niet van de fabrikant.
Een garantie is alleen voor als er iets kapot gaat door een fout van de fabrikant.

Verwijderd

tegen de grond gooien en claimen bij de verzekeringen :+

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 14 juli 2002 23:16 schreef frekazoid000 het volgende:
tegen de grond gooien en claimen bij de verzekeringen :+
*kuch* eigen risico *kuch*

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je hem net heb gekocht dan valt het te proberen. IS ie al een maand oud dan gelooft geen hond je.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
Een laptop hoort toch wel ergens tegen te kunnen?
Vraag anders of een kennis 'm even wil laten vallen, en gooi het dan op zijn verzekering, of kan dat niet? Ik ben niet zo thuis in verzekeringen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
Gevallen? Simpel, eigen probleem.

geen garantie.

Mogelijk wel onder verzekering, maar dat ligt er maar net aan hoe je 'm verzekerd hebt. Misschien is vallen dus net erbuiten.

Verwijderd

Ik doe nu ff heel crimineel:

Gestolen tijdens vakantie!?

;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Voordat dit een HK topic wordt zet ik 'm maar op slot.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.