[divx] gekleurde balk in beeld? bug?

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo,
Ik heb sinds kort een vage "balk" rechts in m'n divx'jes. Weet iemand wat er aan de hand is? Ik dacht eerst dat 't aan de divx'en lag, maar heb precies net een divx'je gemaakt (die verder prima gelukt lijkt), zelfde probleem.
Ik draai DivX 5.02 (Lite). Heb met BSPlayer en Mediaplayer zelfde probleem. (zie plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/bscap0.jpg

Iemand een tip waar ik naar kan kijken?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Met deze post kom je niet veel verder, maar: ik heb van deze bug gehoord. Ik dacht dat ik 'm voorbij zag komen in de releasetext van divx5.02, dus daarin zou ie juist opgelost moeten zijn :?

(Ik heb dit effect zelf nog nooit gezien btw)

Siditamentis astuentis pactum.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 22:44 schreef Varienaja het volgende:
Met deze post kom je niet veel verder, maar: ik heb van deze bug gehoord. Ik dacht dat ik 'm voorbij zag komen in de releasetext van divx5.02, dus daarin zou ie juist opgelost moeten zijn :?

(Ik heb dit effect zelf nog nooit gezien btw)
Super! Thanks! Ik ben geholpen, kennelijk had ik toch nog 5.01 staan, want inderdaad, op divx.com staat ook bij de changelog:
Fixed a bug where the right macroblock would not be displayed with the custom brightness/contrast settings. This would cause a dark or light "band" of video on the right side of the screen.
Na DivX 5.02 te hebben geinstalled: no problemo anymore. Thnx dus!