[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/55291]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/55291[/url]
mag dat zomaar? spammen in je sign?
mag dat zomaar? spammen in je sign?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Daar hoort dit trouwens ookOp zondag 14 juli 2002 13:17 schreef JvS het volgende:
We hebben het hier intern eens over gehad, en we treden tegen dit soort zaken niet al te streng op, zolang het niet buiten alle proporties komt.. Werk aanbieden via de sig is in principe spam, maar het is ook net het plekje waar je ook je site mag "spammen"... Binnen wat grenzen (dus niet >>>>>> KLIK HIER <<<<<<< ofzo..
lastig.
Verwijderd
Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaasten van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik ben het met je eens. Imho moet die link er gewoon uit.Op zondag 14 juli 2002 22:43 schreef Magio het volgende:
hmm....vind het maar een zaadregel dan. Spammen in je topic is ten strengste verboden maar 2 cm lager mag het wel.
"ik heb een hosting bedrijf en ik kan dit en dit wel;, maar ik zeg niet de naam, dat mag niet" en dan twee regeltjes lager mag je wel de naam noemen omdat het dan ineens in je sign staat?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Floris : waarom nu wel dan? Was er dan veranderd?Op zondag 14 juli 2002 23:34 schreef pven het volgende:
Zie ook die post van mij in SM: 'vroeger' deed Floris er moeilijk over, maar tegenwoordig mag het blijkbaar.
[topic=525547/1/100]Op zondag 14 juli 2002 23:35 schreef bazs2000 het volgende:
Het is nog een helpdesk-user ook.
Klik hier eensOp zondag 14 juli 2002 22:43 schreef Magio het volgende:
hmm....vind het maar een zaadregel dan. Spammen in je topic is ten strengste verboden maar 2 cm lager mag het wel.
"ik heb een hosting bedrijf en ik kan dit en dit wel;, maar ik zeg niet de naam, dat mag niet" en dan twee regeltjes lager mag je wel de naam noemen omdat het dan ineens in je sign staat?
3e, 7e is voor de ondertitelsOp zondag 14 juli 2002 23:38 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Klik hier eensen dan de zevende optie
Workaround != oplossing !Op zondag 14 juli 2002 23:38 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Klik hier eensen dan de zevende optie
Das waar, maar oplossing is eigelijk niet nodig, want er is geen probleemOp zondag 14 juli 2002 23:39 schreef pven het volgende:
[..]
Workaround != oplossing !
Op zondag 14 juli 2002 23:43 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Das waar, maar oplossing is eigelijk niet nodig, want er is geen probleemZie ook gegeven link, het is toegestaan en als je je er aan ergert dan zet je het uit
Op zondag 14 juli 2002 23:39 schreef TheKeeper het volgende:
Bekende discussie
Ook weer waar, wat zit jij vol met wijsheidOp zondag 14 juli 2002 23:44 schreef pven het volgende:
[..]
[..]
Op donderdag 16 mei 2002 11:29 schreef JvS het volgende:
Sigs kan je uitzetten.
Met reply's en zeker met nieuwe spamtopics trek je aandacht: Topic bovenin de topiclist mensen bekijken laatste reply, zien onzin/reclame en zijn geirriteerd, das niet zo met sigs... Tot zover commentaar op je "zaadregel" (denk voortaan ff na voordat je regels "zaad" gaat noemen ofzoOp zondag 14 juli 2002 22:43 schreef Magio het volgende:
Je trekt conclusies die er niet zijn, ik laat de kwestie met mijn reply volledig open. Vroeger waren bepaalde dingen inderdaad veel strenger (je werd VEEL sneller geband (hooguit een waarschuwing), veel meer principes zoals link in je sig mag niet enzo). Ik laat het topic niet voor niets open hoor. Ik wilde eigenlijk een topic starten om erover te overleggen (in het crewforum), maar hier kan het ook wel.Op zondag 14 juli 2002 23:34 schreef pven het volgende:
Zie ook die post van mij in SM: 'vroeger' deed Floris er moeilijk over, maar tegenwoordig mag het blijkbaar.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Mja, het zou imho handiger zijn als topix niet van alles wat een beetje op een hostname lijkt een URL probeerde te maken, dan heb je dit soort problemen ook niet. Als je toch een URL wil, gebruik je gewoon de [ url ] tags.Op maandag 15 juli 2002 01:50 schreef Kertje het volgende:
ik vind het imho ook niet kunnen maja ik had tijdje geleden ook een topic gestart over mensen die www.blaat.com als nickname hebben. Als mensen daar een reply opdoen maakt topix er automatisch een link van... maar dat was ook gewoon toegestaan
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Op zondag 14 juli 2002 13:17 schreef JvS het volgende:
We hebben het hier intern eens over gehad, en we treden tegen dit soort zaken niet al te streng op, zolang het niet buiten alle proporties komt.. Werk aanbieden via de sig is in principe spam, maar het is ook net het plekje waar je ook je site mag "spammen"... Binnen wat grenzen (dus niet >>>>>> KLIK HIER <<<<<<< ofzo..
lastig
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq