Naar aanleiding van het slotje hartelijk dank hiervoor en de regels die hier worden aangedragen doe ik bij deze een tweede poging.
Blijkbaar is deze nodig om te laten zien dat ik niet zomaar vraag omdat ik er geen zin in heb, nee simnpelweg omdat ik er niet uitkom. Ondermeer de functie van dit forum lijkt mij, om elkaar met dit soort zaken verder te helpen.
Goed nogmaals mijn probleem.
Ik wil vanuit een projector file (in swish gemaakt) een setup laten starten.
Dit staat er in de helpfile van Swish:
precies wat we willen, dus we vullen in
de setup, swish file én projector file staan allen in dezelfde directory, dus dit zou geen problemen mogen opleveren. Met of zonder ".exe" werkt ook niet.
vervolgens zoek ik verder
en vindt dit:
looks prety much the same to me
Wat doe ik dan fout?
Dan vond ik ook nog dit, maar aangezien alles hetzelfde pad heeft, zou het geen problem mogen zijn
iemand nog een suggestie?
Blijkbaar is deze nodig om te laten zien dat ik niet zomaar vraag omdat ik er geen zin in heb, nee simnpelweg omdat ik er niet uitkom. Ondermeer de functie van dit forum lijkt mij, om elkaar met dit soort zaken verder te helpen.
Goed nogmaals mijn probleem.
Ik wil vanuit een projector file (in swish gemaakt) een setup laten starten.
Dit staat er in de helpfile van Swish:
code:
1
2
3
| Exec Program Name: executes the specified program. This command is valid for stand-alone projectors only. |
precies wat we willen, dus we vullen in
code:
1
| ("Exec", "setup") |
de setup, swish file én projector file staan allen in dezelfde directory, dus dit zou geen problemen mogen opleveren. Met of zonder ".exe" werkt ook niet.
vervolgens zoek ik verder
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Starting an exe Type this in the command box: Exec Type this in the arguments box with the expression box checked: filename The file name is the name of the file you want to start, since its an exe dont put the file extension. It must be located in the same directory as the projector to be used like this. If you are comfortable with ASCII and dos you can use relative paths to open files in other directories. If you are going to do this I would not use exact paths because your D: drive could be a CD drive, but mine is hard disk drive. The way windows is set up most peoples (99%) main hard drive is the C: drive so its ok to path it to there if you need to start a program on it. |
looks prety much the same to me
Wat doe ik dan fout?
Dan vond ik ook nog dit, maar aangezien alles hetzelfde pad heeft, zou het geen problem mogen zijn
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| When you run a Juggled file it uncompresses the projector file into the Win/Temp directory. So this means if you run the Exec command it will try to look for the *.exe in the Win/Temp directory. Now you can do two things here: Include the *.exe in Additional Files section or Use JStart and the LOCAL% to run files from where the Juggled file was launched from. |
iemand nog een suggestie?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.