Als ik een CS skin wil gebruiken (arab.mdl) en ik rename de skin in bijvoorbeeld (guerilla.mdl)en kopieer deze skin in de map cstrike/models/players/guerilla krijg ik bij het joinen van een online server de melding dat er een "inconsistency in model" is geconstateerd waardoor ik niet kan joinen. Wat is het probleem?
de modellen zijn anders hoor, niet alleen de textures maar ook hun afmetingen, volgens mij kan het neit zo wat jij wilt
dat is vreemd omdat ik ook skins heb gedownload die niet even groot zijn als het origineel, maar toch werken.
Sas.mdl vervangen door een andere SAS.mdl werkt terwijl ze niet exact dezelfde size hebben.
Sas.mdl vervangen door een andere SAS.mdl werkt terwijl ze niet exact dezelfde size hebben.
Is het een pure server (weet niet zeker of HL en CS dat hebben)? Zoja, dan komen de models van jou en de server niet overeen (andere checksum), en op die manier zou het ook een skin cheat kunnen zijn (bijv. witte skins).
Ok.. dus het is waarschijnlijk om misbruik tegen te gaan.
Jammer want ik had een hele mooie skin voor Terror.
Het is trouwens balen dat je maar uit 4 terrors en 4 CT'skunt kiezen terwijl er zat mooie skins zijn. Ik kan vaak niet goed kiezen
Jammer want ik had een hele mooie skin voor Terror.
Het is trouwens balen dat je maar uit 4 terrors en 4 CT'skunt kiezen terwijl er zat mooie skins zijn. Ik kan vaak niet goed kiezen
als je de search gebruikt had, had je kunnen vinden dat de meeste skins tegenwoordig niet meer werken ivm nieuwe anti-cheat technologie
paar voorbeeldje:
[topic=513668/1/25]
[topic=482526/1/25]
[topic=393579/1/25]
[topic=157926/1/25]
dus vandaar dat het niet werkt
paar voorbeeldje:
[topic=513668/1/25]
[topic=482526/1/25]
[topic=393579/1/25]
[topic=157926/1/25]
dus vandaar dat het niet werkt