Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Zeker weten dat je ingelogd ben. Vanmiddag tijdens een bokje van de server ben ik ook uitgelogd, dus probeer even in te loggen. Hier geen problemen iig.
Hier ook vriend geregistreerd, dŽr klopt geen kloot van iig.
ik snap er niks van... Žt gaat nu aardig goed..
Zonealarm verpest de boel weer, je hebt cookies op blokeren staan ed.
iets mildere instellingen en je kunt wel posten/inloggen
Zeker weten want als ik op GoT klik en ik zit bij het overzicht van de catogoriën dan staat mijn nickname daar boven en dan klik ik daar op en krijg dit.Op zondag 14 juli 2002 22:14 schreef Compubiter het volgende:
Zeker weten dat je ingelogd ben. Vanmiddag tijdens een bokje van de server ben ik ook uitgelogd, dus probeer even in te loggen. Hier geen problemen iig.
aha, hij zat ook al `ben ik nu nieuw of snap ik het nietŽ toen zei ik dat ik het ook niet snapte heheheOp zondag 14 juli 2002 22:15 schreef Courage het volgende:
Dat is inderdaad een foutje ja
Ik ben gewoon ingelogt maar wat daar staat klopt niet de verdere verwerking klopt welOp zondag 14 juli 2002 22:14 schreef StraracZ het volgende:
Zonealarm verpest de boel weer, je hebt cookies op blokeren staan ed.
ScherpOp zondag 14 juli 2002 22:15 schreef Courage het volgende:
Verwijderd
Leg eens uit dan ? Volgens mij ziet iedereen het als ie op een profile klikt.Op zondag 14 juli 2002 22:15 schreef ACM het volgende:
Dat is geen foutje.
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt.
Maar zo spontaan als het komt, verdwijnt het ook weer.
Een virus of een BUG zie [topic=549586]Op zondag 14 juli 2002 22:16 schreef bazs2000 het volgende:
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt.
Verwijderd
Leg eens uit?Op zondag 14 juli 2002 22:15 schreef Courage het volgende:
Volgens mij nl. niet
Leg eens uit waarom nietOp zondag 14 juli 2002 22:18 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Volgens mij nl. niet
feautureOp zondag 14 juli 2002 22:15 schreef ACM het volgende:
Dat is geen foutje.
Volgens mij drukte er iemand op het verkeerde knopje
, ineens is de hele post van ACM weg
.
Verwijderd
Ja, ik zei net tegen hem: "laat ze maar eens even nadenken". En toen had ie al gepost. Slimme ik zei toen: verwijderen.Op zondag 14 juli 2002 22:20 schreef Compubiter het volgende:
Volgens mij drukte er iemand op het verkeerde knopje, ineens is de hele post van ACM weg
.
Dan weet ik het antwoordOp zondag 14 juli 2002 22:21 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ja, ik zei net tegen hem. Laat ze maar eens even nadenken. En toen had ie al gepost. Slimme ik zei toen: verwijderen.
Ik ookOp zondag 14 juli 2002 22:21 schreef Compubiter het volgende:
Dan weet ik het antwoord
Verwijderd
Hint aan de rest: Antwoord staat ergens in een topic in LAOp zondag 14 juli 2002 22:21 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Dan weet ik het antwoord
Er komt iig een pop-up ballon die geeft weer in/uit-loggen
Ik heb er hier een twee een, maar daar staat niet de uitleg die ACM net gaf (en ik houd het linkje nog wel even voor me jaOp zondag 14 juli 2002 22:23 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hint aan de rest: Antwoord staat ergens in een topic in LAVraag is nl. al eens geweest.
Waarom kan ik die fout niet reproduceren? Ik klik op Profile, vervolgens op de naam, helemaal niets.
[edit] Bleek over iets anders te gaan.
niet te veel over nadenken joh. Ze hebben gewoon een foutje gemaaktOp zondag 14 juli 2002 22:26 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Ik heb er hier een, maar daar staat niet de uitleg die ACM net gaf (en ik houd het linkje nog wel even voor me ja).
Waarom kan ik die fout niet reproduceren? Ik klik op Profile, vervolgens op de naam, helemaal niets.
Ik zal 's kijken of ik 't kan maken
Het is geen foutjeOp zondag 14 juli 2002 22:28 schreef Fireman het volgende:
niet te veel over nadenken joh. Ze hebben gewoon een foutje gemaakthet zijn ook maar mensen.
[edit]
Ik krijg hem alleen niet gereproduceerd nu?
nee he?Op zondag 14 juli 2002 22:30 schreef ACM het volgende:
[..]
Het is geen foutje
[edit]
Ik krijg hem alleen niet gereproduceerd nu?
Ik ook niet...
In dit draadje staat wel wat, maar niet echt de oplossing, dus ik snap het nog niet..
Dat was ook 't draadje wat ik hadOp zondag 14 juli 2002 22:40 schreef Azrael het volgende:
[..]
nee he?
Ik ook niet...
In dit draadje staat wel wat, maar niet echt de oplossing, dus ik snap het nog niet..
Pagina: 1