Oorhoogte van je ideale luisterpositie (waarschijnlijk op de bank/stoel) 
En als het niet anders kan in ieder geval daar naar gericht vanaf plafond of kast ofzo
En als het niet anders kan in ieder geval daar naar gericht vanaf plafond of kast ofzo
+1 grappigOp zondag 14 juli 2002 21:37 schreef G_SHOCK het volgende:
aan me reet
[on-topic]
Ik neem als voorbeeld graag B&O (/me zijn lievelingsmerk
[/on-topic]
Verwijderd
Beetje op oorhoogte naast de bank.
Wou ze wel verder achter me hebben maar heelas geen ruimte genoeg.
Wou ze wel verder achter me hebben maar heelas geen ruimte genoeg.
op een bureau achter de bank.. oorhoogte
dat is toch niet nodigOp maandag 15 juli 2002 10:11 schreef laurenshof het volgende:
xanadu:
bedankt voor je uitleg met plaatje
Naast de juiste plaatsing in het horizontale vlak is de plaatsing in het vertikale vlak minstens net zo belangrijk.
Hoge tonen- en midden-tonen op oorhoogte.
lage tonen maakt niet uit.
Hoge tonen- en midden-tonen op oorhoogte.
lage tonen maakt niet uit.
Verwijderd
Nee, maar wel lievOp maandag 15 juli 2002 10:17 schreef Hielkej het volgende:
[..]
dat is toch niet nodig
Trouwens, ik vind het helemaal niks dat jij mijn IP kan zien
ik heb ze nu op oorhoogte staan ja .
maar als je bv nog een mmur achter je hebt (ongeveer 3-4 meter) lijkt me het fijn er om de dan aan de muur te hangen. omdat je dan echt alles achter je hoort als je ze op stanaards heb naast je bank vind ik het nie echt achter je klinken.
mun oom heeft van dei bose speakertjes (die moet je dus ophangen) maardan hoor je ook dat het niet direct naar je toe komt, het gaat iets over je heen. je hoort het geluid dan ook iets "anders" (weet niet hoe ik het moet noemen)
maar als je bv nog een mmur achter je hebt (ongeveer 3-4 meter) lijkt me het fijn er om de dan aan de muur te hangen. omdat je dan echt alles achter je hoort als je ze op stanaards heb naast je bank vind ik het nie echt achter je klinken.
mun oom heeft van dei bose speakertjes (die moet je dus ophangen) maardan hoor je ook dat het niet direct naar je toe komt, het gaat iets over je heen. je hoort het geluid dan ook iets "anders" (weet niet hoe ik het moet noemen)
Verwijderd
Dude, ik hoop dat er nog meer gaat veranderen dan alleen die schappen?Op maandag 15 juli 2002 20:20 schreef neographikal het volgende:
[afbeelding]
maar dit gaat dus nog veranderen. schappen komen eraan
Ik heb ze op plekken waar ik het kwijt kon... Het is maar een klein kamertje
Je moet 5.1 niet op oorhoogte hangen, maar op 1 meter boven oorhoogte
Dat is optimaal... Voor achter iig. Voor voor maakt het niet zo veel uit.... wat je zelf het fijnst vind
Verwijderd
Gewoon op de grond hoor. Zelfbouw, 1.64m hoog.Hoog aan het plafond?
Op van die standaards?
Verwijderd
Ik heb geen camera. Er is bar weinig aan te zien hoor, het is MDF, ik ben er nog niet aan toegekomen om het te schilderen. Een rechthoekige doos met drivers er in.
Ik ben trouwens degene die handig is met een zaag en een schuurpapiertje. Ik moet je onmiddellijk toegeven dat het deel dat écht telt (berekenen van de maten, filter bouwen) niet door mij is gemaakt.
Ik ben trouwens degene die handig is met een zaag en een schuurpapiertje. Ik moet je onmiddellijk toegeven dat het deel dat écht telt (berekenen van de maten, filter bouwen) niet door mij is gemaakt.
Verwijderd
dr komt een nieuw behangetje, laminaat en kleurtje op de linkermuur. Ook bureau ga ik kleurtje geven... wat had je nog meer in gedachten?Op dinsdag 16 juli 2002 00:53 schreef Xanandu het volgende:
[..]
Dude, ik hoop dat er nog meer gaat veranderen dan alleen die schappen?
Verwijderd
That desk lamp is so last season!Op dinsdag 16 juli 2002 17:05 schreef neographikal het volgende:dr komt een nieuw behangetje, laminaat en kleurtje op de linkermuur. Ook bureau ga ik kleurtje geven... wat had je nog meer in gedachten?
Verwijderd
maar wel degelijkOp dinsdag 16 juli 2002 17:59 schreef Bnard het volgende:
[..]
That desk lamp is so last season!
Verwijderd
Wel ontzettend gaaf trouwens, dat je die foto recursief op je monitor hebtmaar wel degelijkme pa's dure Ikea bureau (
) kan niet zoveel hebben als dit gietijzeren bureautje
Verwijderd
svhs in me tv-kaart, toetsenbord mee en op L drukken in dscalerOp dinsdag 16 juli 2002 18:46 schreef Bnard het volgende:
[..]
Wel ontzettend gaaf trouwens, dat je die foto recursief op je monitor hebt.
Ik had mijn KEF KHT 2005 setje eerst gewoon staan maar heb ze onlangs ook op luisterhoogte geplaatst , bij mij heeft het niet veel geholpen , geluid vind ik zelfs minder geworden sindsdien , ik denk dat ik ze nog iets moet laten zakken .
Het is gewoon een kwestie van proberen .
Het is gewoon een kwestie van proberen .
kingfriko
Verwijderd
Ok, besef alleen dat het wel eens heeeeel anders zou kunnen gaan klinkenOp dinsdag 16 juli 2002 17:05 schreef neographikal het volgende:
[..]
dr komt een nieuw behangetje, laminaat en kleurtje op de linkermuur. Ook bureau ga ik kleurtje geven... wat had je nog meer in gedachten?
We dachten al dat toetsenborden misschien uit de mode zouden zijnOp dinsdag 16 juli 2002 20:14 schreef neographikal het volgende:
[..]
svhs in me tv-kaart, toetsenbord mee en op L drukken in dscaler
Pagina: 1