Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
ontvangst zal niet zo makkelijk gaan niet doormiddel van een pot verder open draaien in ieder geval
voor je zender komen er nog een aantal andere zaken bij kijken ,kijk het is een zender en daar zit een antenne bij
die zal ergens in je t boord zitten en ik denk als je het vermogen gaat opschroeven dat er dan wel iets kapot zal gaan en een condesator heeft niks met je vermogen te maken
meestal zijn daar wat torretjes voor maar ook dat gaat niet zomaar omdat er dan nog wat zooi bij moet
als tip zou ik zeggen zet je bank wat dichter bij of je pc wat dichter bij
of een t-boord en muis radiografich nemen die hebben een groter bereik
voor je zender komen er nog een aantal andere zaken bij kijken ,kijk het is een zender en daar zit een antenne bij
die zal ergens in je t boord zitten en ik denk als je het vermogen gaat opschroeven dat er dan wel iets kapot zal gaan en een condesator heeft niks met je vermogen te maken
meestal zijn daar wat torretjes voor maar ook dat gaat niet zomaar omdat er dan nog wat zooi bij moet
als tip zou ik zeggen zet je bank wat dichter bij of je pc wat dichter bij
Verwijderd
mij mun logitech ontvanger heb ik wat aan die trim geval met logitech stikker er op zitten draaien
ding werkt nu goed ver voor me muis
mahr sow tuh sien werrukt juh toetsebort nie meh zo lekkâh.Op zondag 14 juli 2002 21:52 schreef Dannyke het volgende:
mij mun logitech ontvanger heb ik wat aan die trim geval met logitech stikker er op zitten draaiending werkt nu goed ver voor me muis
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
Ik heb een klein antennetje op mijn ontvanger gemonteerd, zodat het bereik enkele meters vergroot.
Aha, een ontvanger met antenne! Waar vind ik het punt waar ik die antenne kan monteren?Op zondag 14 juli 2002 22:09 schreef naadje het volgende:
Ik heb een klein antennetje op mijn ontvanger gemonteerd, zodat het bereik enkele meters vergroot.
M.a.w. hoe herken ik de antenne nu?
EDIT : zal mijne uitleg maar wegdoen omdat ik dacht dat het over wireless lan ging
Verwijderd
Aan de behuizing van het kristal komt de antenne.Op zondag 14 juli 2002 22:17 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Aha, een ontvanger met antenne! Waar vind ik het punt waar ik die antenne kan monteren?
M.a.w. hoe herken ik de antenne nu?
een sterkere IR zend led erin zetten: kijk eens in de conrad
Iemand een goed idee voor de logitech?, want ik kom nu maar 3/4 meter, en dat moet verder kunnen volgens mij...
IR LEDOp maandag 15 juli 2002 07:22 schreef krekrrr het volgende:
een sterkere IR zend led erin zetten: kijk eens in de conrad
K+M zijn RF
Ehm topictstarter heeft et over rf, dat is dus radiografisch.Op zondag 14 juli 2002 21:29 schreef markna het volgende:
Pagina: 1