WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
De rest komt morgen wel!
En het kunnen alsnog wel randoms zijn, alleen dan vanuit een ander perspectief: Iemand anders heeft random het blokje gekraakt dat jij gewoon van Dnet gefected hebt!
En het kunnen alsnog wel randoms zijn, alleen dan vanuit een ander perspectief: Iemand anders heeft random het blokje gekraakt dat jij gewoon van Dnet gefected hebt!
Hm..
toch lame dan.
Ik had begrepen dat het stuk random-keyspace een afgeschermd stukje was. Niet dus. Ok. Doen die quad-xeon-600's toch lekker een maand nix. Nou ja.... we zien het morgen wel inderdaad
toch lame dan.
Ik had begrepen dat het stuk random-keyspace een afgeschermd stukje was. Niet dus. Ok. Doen die quad-xeon-600's toch lekker een maand nix. Nou ja.... we zien het morgen wel inderdaad
Je had zo slim moeten zijn om je hele proxy te backuppen en tot drie a vier keer toe te legen
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dat is echt de grootste onzin ooit! 
Aangezien onze proxy niet spaart kan ik die buffers niet bewaren. En als ik had geweten dat er iemand ineens 127k op zou gooien had ik dat wel gedaan misschien.
Aangezien onze proxy niet spaart kan ik die buffers niet bewaren. En als ik had geweten dat er iemand ineens 127k op zou gooien had ik dat wel gedaan misschien.
Randoms worden wel uit een afgeschermd stuk space gekozen, vandaar ook dat als je random blokjes gaat kraken je wel meer dan 35% van je blokjes dubbel zijn.
[removed]
helaas pindakaas:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>22,451 blocks were completed yesterday[/quote]en volgens ppstats 22876.
Jammer, maar nix aan te doen.
Jammer, maar nix aan te doen.
Pagina: 1