Toon posts:

Nieuwe catogorie misschien idee ? of toch een topi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
c...?

Nouja ik zal ff uitleggen.

Ik zit nu dus wat te designen enzo. En dus nu ook weer wat door de topics van webdesign en zo te lopen. En ik mis toch daadwerkelijk een catogorie. Iets als SiteChek, nu weet ik we/jullie zijn een computer forum maar ik mis hem toch! En ik denk dat ik niet de enige/eerste ben. Nu kunnen we daar ook een groot topic voor openen. Maar ik wou toch de adjes eerst om toestemming vragen. Of als de modjes denken dat het wel kan zo'n extra catogorie. Die toevoegen. Wat vinden dat admins/modjes? Een groot topic of toch maar die extra catogorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

[topic=396086/1/100]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 14 juli 2002 21:01 schreef D2k het volgende:
[topic=396086/1/100]
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
En dan vooral dit gedeelte ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja weetik. maar. daar zijn lang zoveel bezoekers niet enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

(jarig!)
Daar bestaan andere sites voor, zoals http://www.sitechecks.nl/ :)

edit: beetje laat

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op zondag 14 juli 2002 21:03 schreef T-Mug het volgende:
Als iedereen zijn site wil laten beoordelen, zijn de mensen hier snel op uitgekeken. Het lijkt me dus zeker niet een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sitechecks.nl is een idee van enkele users van GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op zondag 14 juli 2002 21:03 schreef T-Mug het volgende:
In den oude tijd werden er in W&G wel sitechecks toegelaten, dat todat iedereen langs kwam met het idee zijn site te spammen, toen ging de lol er al een beetje vanaf.

Toe inderdaad kwam er een groot topic en iedereen was blij, voor een minuut of drie, want toen ging iedereen zeuren, ja jullie reageren niet op mijn site. MIJN SITE, IKKE IKKE IKKE.

Anyhoet, ome Tom was toen zo slim om sitechecks te maken, maar iedereen verzekerd is op een reactie op zijn site. Verder zijn er allemaal leuke stats en iedereen is nu tevree.

Kwantiteit van mensen is toch niet belangrijk? Het gaat om de kwaliteit van de reacties, tenzij jij alleen maar hits wil...

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ook het feit dat zo'n site niet echt populair is (terwijl hij op GoT "geplugged" wordt) is een reden om zo iets "minder interessants" in de topiclist op te nemen, puur omdat je dan meer reacties hebt (via de active topics oid). Op sitechecks.nl heb je een systeem waarbij je minsten 2 of 3 sites moet checken en beoordelen, voordat je er een kan/mag plaatsen. Dat is ook beter en op GoT (nog) niet mogelijk....

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1