Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
ik heb zelf net de JVC GR-DVL 107 gekocht bij www.fotostore.nl voor 1990,-
met DV-IN&OUT
en de hele Reutemeteut®
ik heb 'm nog nergens goedkoper gezien, overal was hij 2200,- of zelfs 2500,-
en hij bevalt mij tot nu toe goed
helaas heb ik mijn firewire-kaartje bij klein besteld, anders had ik daar ook nog wat over kunnen vertellen....
met DV-IN&OUT
ik heb 'm nog nergens goedkoper gezien, overal was hij 2200,- of zelfs 2500,-
en hij bevalt mij tot nu toe goed
helaas heb ik mijn firewire-kaartje bij klein besteld, anders had ik daar ook nog wat over kunnen vertellen....
En verder weet niemand hier iets over. Ik wil namelijk vooral iets weten over de kwaliteit van het naar videoband overzetten. Wat is de levensduur van de batterij etc.
Welke camera komt het beste uit de test... etc....
Welke camera komt het beste uit de test... etc....
200 gulden voor dat verschil is een koopje
je kunt natuurlijk ook een widget voor honderden fffff aanschaffen
de kwaliteit van DV naar VHS viel mij 500% mee... pretty ok
je kunt natuurlijk ook een widget voor honderden fffff aanschaffen
de kwaliteit van DV naar VHS viel mij 500% mee... pretty ok
Verwijderd
De kwaliteit van DV of Digital-8 is veel beter dan SVHS of Hi-8. Dus als je het overzet krijg je natuurlijk de kwaliteit van het medium waarop het gezet wordt.
Let inderdaad wel op of er DV-in opzit of geënabeld kan worden middels een widget of software (www.twintek.nl). Bij DV camcorders heb je eerder kans dat het motorgeluid meegenomen wordt bij de opnamen. Digital-8 heeft dit niet.
Een goede I-link/firewire/IEEE1394 kaart is die van dynalink. Kost ƒ 150,- incl. DV kabel en software. Doet gewoon wat die moet doen.
Let inderdaad wel op of er DV-in opzit of geënabeld kan worden middels een widget of software (www.twintek.nl). Bij DV camcorders heb je eerder kans dat het motorgeluid meegenomen wordt bij de opnamen. Digital-8 heeft dit niet.
Een goede I-link/firewire/IEEE1394 kaart is die van dynalink. Kost ƒ 150,- incl. DV kabel en software. Doet gewoon wat die moet doen.
pplag,
waarom heeft de Digital-8 minder last van motorgeluid? (de jvc 107 heeft dat idd wel wat)
waarom heeft de Digital-8 minder last van motorgeluid? (de jvc 107 heeft dat idd wel wat)
ik zal voor de Sony Cybershot DSC F505V gaan, HEEEEEEEEL relax dingetje.
Prachtige Foto's, Geweldig Menu + Bediening, Superhendig in gebruik.
in een woord fantastisch.
Ps: Ik geloof dat ik er een beetje verliefd op ben
Prachtige Foto's, Geweldig Menu + Bediening, Superhendig in gebruik.
in een woord fantastisch.
Ps: Ik geloof dat ik er een beetje verliefd op ben
en waar kan ik informatie en prijzen vinden over deze camera? Samengevat. Welke camera moet ik kopen voor onder de 2000 piek
volgens /moi is de Sony Cybershot DSC F505V toch echt géén digivideocamera, maar een digi_foto_camera... (en ook nog >fl.2000,-)
Ooh digitale VIDEO camera, hehe
srry, niet gezien
maar als digitale fotocamera is ie echt toppie!!!
srry, niet gezien
maar als digitale fotocamera is ie echt toppie!!!
Pagina: 1