Toon posts:

Is het nog de moeite een GeForce 4 te kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topictitel al zegt, is het nog de moeite een GeForce 4Ti te kopen, ivm met de nieuwe chipsets die uit gaan komen.
Natuurlijk kan je niet altijd blijven w88 op de snelste want zodra de een uitkomt is de nieuwe alweer aangekondigd...
Ik was eerst van plan een Pharhelia te kopen, maar aangezien die een beetje tegen (lijkt te) vallen, zit ik toch weer te twijfelen.
Wordt het een GeForce 4, een Pharhelia (omdat diens achterstand bij nieuwere games steeds minder wordt), toch een Radeon 8500 vanwege de prijs of w88?
Zeker nu Nvidia pas volgende zomer met de nieuwe chipset komt, weet ik het allemaal niet meer...
En oja, ik heb nu een GeForce 2MX met een P4 2GHz en 640 MB Ram.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zou wachten op een Nvidia Omen14.

Of te wel, heb je geld voor een kaart en je wilt het ook daadwerkelijk besteden, KOOP ER DAN EEN!

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
ik ben tevreden over mijn GeForce 4
bovendien lijkt me wachten zonde van de rest van je systeem omdat die GF2 MX bottleneck is.

Verwijderd

Topicstarter
idd dat had ik door, maar kan ik er nog mee leven tot de nieuwe chipsets?

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ik zou als ik jou was gewoon een geforce 4 ti 4200 kopen. Die kaart heeft namelijk een zeer goede prijs kwaliteit verhouding :)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Verwijderd

Topicstarter
daar zat ik ook aan te denken.
Op de frontpage stond enkele weken geleden een shootout met allemaal pricewatch shortcuts, heeft iemand nog de link naar dat artikel als dat nog bestaat?

Verwijderd

Ik denk dat je altijd wel kunt wachten op wat er komen gaat. Maar op die manier blijf je bezig. Er zijn op dit moment geen tekenen dat er een nieuwe generatie kaarten wordt gereleased, of het moet die pharhelia zijn, maar daar zou ik me niet aan wagen. Gewoon nu kopen wat je budget toelaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.