Toon posts:

Enermax fans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is simpel:

Kan ik deze fans met een ingebouwde snelheidsregeling op 7V laten lopen en toch de snelheidsregeling gebruiken zonder dat die fans opsmoor? :?

Wat ik gevonden heb met de search leek me niet echt duidelijk. ;(

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Op zondag 14 juli 2002 20:46 schreef Crazy_Cat het volgende:
Mijn vraag is simpel:

Kan ik deze fans met een ingebouwde snelheidsregeling op 7V laten lopen en toch de snelheidsregeling gebruiken zonder dat die fans opsmoor? :?

Wat betekend opsmoor ? enigste wat ik weet dat ik ze traploos kan instellen met mn rheobus van 6 tot 12 volt. als ik hem verder terug draai draait de fan niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 20:50 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Wat betekend opsmoor ?
Dat ik de fans naar de klote help als ik ze op 7V laat draaien en ze nog eens regel met de ingebouwde snelheidsregeling

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Op zondag 14 juli 2002 20:52 schreef Crazy_Cat het volgende:

[..]

Dat ik de fans naar de klote help als ik ze op 7V laat draaien en ze nog eens regel met de ingebouwde snelheidsregeling
Uit mijn vorige reply kan je opvatten dat de fan's niet onder de 6 volt draaien.

Verwijderd

je moet ze gewoon op 7 volt laten lopen. Als je daarna dan aan de weerstand gaat draaien, komt hij onder de 6 volt en hout hij ermee op. simpel :+

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 20:46 schreef Crazy_Cat het volgende:
Mijn vraag is simpel:

Wat is daar het nut van??

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 22:24 schreef The Dolf het volgende:

[..]

Wat is daar het nut van??
Niet echt nut maar ik wou gewoon weten als ik men fan op 7V laat draaien of dat ik de regeling nog kan gebruiken zo niet of ik ze moet overbruggen . Ik kon dit wel uittesten maar dan had ik misschien kans dat ik men fans naar de kloten zou helpen

Maar in ieder geval bedankt voor de reactie

Now koffermod is back in proccess ... :P
Pagina: 1