Ok het zit zo, ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe pc. Nou wil ik er graag een 19" monitor op. Nou zei iemand mij al van waarom neem je niet genoeg met een 17" en dan neem je toch een TFT van 15". In princiepe beviel dat idee me wel, maar na wat topics door gelezen te hebben, vertrouw ik er nog niet helemaal op, aangezien ik toch stevig wil gamen, en als ik een goede 19" monitor erop kan zetten, in plaats van een dure TFT is dat toch beter of niet?
Nou heb ik 2 modellen gevonden, ik wil graag weten wat jullie er van vinden.
Samsung Syncmaster 950P+
Samsung Syncmaster 959NF
(volg aub de links voor specificaties)
Echt heel veel verschil vind ik persoonlijk niet in de monitoren zitten!
Hij zal gebruikt gaan worden voor veel gaming, denk aan lan-party's. Thuis veel games en natuurlijk ook gewoon het nodig type werk en andere standaard dingen als chatten etc.
Graag jullie advies hierover!
Mijn voorkeur gaat uit naar naar de 950P+, vanwege het budget, graag jullie tips, aangezien je toch een aanzienlijke tijd tegen je monitor aan moet kijken!
BVD
Sander
Nou heb ik 2 modellen gevonden, ik wil graag weten wat jullie er van vinden.
Samsung Syncmaster 950P+
Samsung Syncmaster 959NF
(volg aub de links voor specificaties)
Echt heel veel verschil vind ik persoonlijk niet in de monitoren zitten!
Hij zal gebruikt gaan worden voor veel gaming, denk aan lan-party's. Thuis veel games en natuurlijk ook gewoon het nodig type werk en andere standaard dingen als chatten etc.
Graag jullie advies hierover!
Mijn voorkeur gaat uit naar naar de 950P+, vanwege het budget, graag jullie tips, aangezien je toch een aanzienlijke tijd tegen je monitor aan moet kijken!
BVD
Sander