[FB]NV-framebuffer werkt niet met GlX?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Ik heb hier een pc van iemand staan met een GeForce2 Ultra. Als ik framebuffer van nVidia aanzet (rivafb), werkt dat allemaal heel mooi, en ook op 85 hz, maar in X werkt GlX niet meer. Is er een manier om GlX toch aan te slingeren? Op deze kaart draai ik wat oudere drivers 23.84 (dacht ik).

Distro = SuSE

• deadinspace
  • Laatst online: 13:47

deadinspace

The what goes where now?

Als ik me niet vergis dan waren de nVidia driver icm framebuffer no-go. Staat er in het grote 'me nVidia drivers doen het nie' topic niks over?

• LollieStick
dacht eigenlijk dat dit meer framebuffer related, maar ik post het daar wel, en zie wel. gooi deze dan maar dicht :)

Verwijderd

Framebuffer heeft geen support voor GLX...

Maar je hebt wel zoiets als "versnelde" FB.... maar daarvoor moet je effe naar de site van FB gaan...

• LollieStick
Op zondag 14 juli 2002 20:58 schreef Markiedam het volgende:
Framebuffer heeft geen support voor GLX...

Maar je hebt wel zoiets als "versnelde" FB.... maar daarvoor moet je effe naar de site van FB gaan...
ik wist wel dat fb geen glx support. ik gebruik gewoon fb op console en in x de nvidia drivers en daar werkt glx dus niet mee.

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 21:07 schreef LinuxUser het volgende:
ik wist wel dat fb geen glx support. ik gebruik gewoon fb op console en in x de nvidia drivers en daar werkt glx dus niet mee.
Post je XF86config eens... en je XFree86 Log files

• deadinspace
  • Laatst online: 13:47

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 14 juli 2002 20:46 schreef LinuxUser het volgende:
dacht eigenlijk dat dit meer framebuffer related, maar ik post het daar wel, en zie wel. gooi deze dan maar dicht :)
Ok, gaan we daar verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.