Toon posts:

[PC] Mijn quake 3 map [PICS]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me te vervelen dus ben bezig met een q3 map..

hijs nog niet af.. dus er mist nog versiering ect... ik had eerst de map ruuw uitgewerkt en nu de versiering.

Afbeeldingslocatie: http://www.aphax.nl/~ramle/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aphax.nl/~ramle/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aphax.nl/~ramle/02.jpg

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ziet er best vet uit, maar wat moet het worden?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 19:23 schreef apocrypha het volgende:
Ziet er best vet uit, maar wat moet het worden?
1on1 deathmatch map.

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 22:25

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

hij is erg donker.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 14 juli 2002 19:23 schreef Appel het volgende:

[..]

1on1 deathmatch map.
Ja maar ik bedoel: een bunker, nucleare fabriek enz?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 19:24 schreef Cloontje het volgende:
hij is erg donker.
ja ga ik wat aan doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 19:25 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel: een bunker, nucleare fabriek enz?
geen id :/ zomaar iets

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:52

Pubbert

random gestoord

mooi :) nog wat tl-buizen ophangen en je bent klaar >:)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 20:03 schreef Gwain het volgende:
mooi :) nog wat tl-buizen ophangen en je bent klaar >:)
nah.. nog wat buizen en shit erin ;)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Het belangrijkste in een map zijn nog wel de items, dus zorg dat je dat goed uitstippelt :)

• BdR
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

Op zondag 14 juli 2002 19:26 schreef Appel het volgende:
geen id :/ zomaar iets
parkeer garage? misschien met auto's die je op kan blazen (als zoiets mogelijk is met Quake3 engine)

btw wat volgens mij de beste manier is om een map te maken is eerst op papier uitwerken. Meestal iets met gangen afgewisseld met open ruimtes. En dan de items beetje strategies verdelen over de ruimtes

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 21:04 schreef BdR het volgende:

[..]

parkeer garage? misschien met auto's die je op kan blazen (als zoiets mogelijk is met Quake3 engine)

btw wat volgens mij de beste manier is om een map te maken is eerst op papier uitwerken. Meestal iets met gangen afgewisseld met open ruimtes. En dan de items beetje strategies verdelen over de ruimtes
ja teken het ook altijd eerst :) bedenk eerst tex comi.. dan tekenen.. dan heel grof maken.. dan rustig versieren.. en dan pas de items.. :)

maar q3 is geen spel wat realistich moet zijn hoor.. ik weet niet of je het speeld? maar de andere q3 maps stellen ook niets voor :)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Ziet er best aardig uit, maar geef ons 's een overzicht van 't level ofzo? Dit is een kleine gang. Ik wacht met het maken van levels tot UT2003 uit is, dan ga ik echt zwaar aan de slag. (maar goed, dat zei ik voor UT ook) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 21:11 schreef ThePriest het volgende:
Ziet er best aardig uit, maar geef ons 's een overzicht van 't level ofzo? Dit is een kleine gang. Ik wacht met het maken van levels tot UT2003 uit is, dan ga ik echt zwaar aan de slag. (maar goed, dat zei ik voor UT ook) :)
hehe.. :) overlay shot komt pas als ie af is.. dan kan je hem meteen spelen..

Verwijderd

Topicstarter
kep ff een filmpje opgenomen van de map.. hijs nog lang niet af dus... ;)

[b]3.5 mb [Divx] 5.0.1 codec
http://www.aphax.nl/~ramle/test01.avi

kmoet nog textures uitlijnen ect..

Verwijderd

cool ziet er wel relaxt uit hij lijkt me lekker snel spelen n zo n dat is natuurlijk gooeeedddd :)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23

Rival24

I'll Be Back

Netjes, ik ben een tijd geleden ook eens bezig geweest, totdat de editor me begon te irriteren omdat hij niet fatsoenlijk spotlights wou maken, en omdat ik geen lift kon fabriceren....

owja, tip, laat het licht uit een lamp komen. :p

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 01:35 schreef rival24 het volgende:
Netjes, ik ben een tijd geleden ook eens bezig geweest, totdat de editor me begon te irriteren omdat hij niet fatsoenlijk spotlights wou maken, en omdat ik geen lift kon fabriceren....

owja, tip, laat het licht uit een lamp komen. :p
hehe.. tja.. ik ben momenteel een beetje inspiratie loos.. :/ dus mooie lamp ontwerpen zit er ff niet in.. maar hijs ook nog niet af duzz ;)

maar thanks voor de tip.. en ga door met q3 mappen ;) dat ownt hard.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23

Rival24

I'll Be Back

Mappen ownt uberhaubt hard... maar in 1 ding ben ik ontieglijk slecht, nl textures uitzoeken.... heeft iemand daar tips voor? ik kan nooit mooie textures vinden :'(

• bolleh
  • Laatst online: 02-11 18:59
kan dit hier zelfgemaakte q3 map verder? lijkt me handiger om het in 1 topic te doen omdat er toch niet zo superveel gepost wordt
Op maandag 15 juli 2002 01:56 schreef rival24 het volgende:
Mappen ownt uberhaubt hard... maar in 1 ding ben ik ontieglijk slecht, nl textures uitzoeken.... heeft iemand daar tips voor? ik kan nooit mooie textures vinden :'(
extract alle textures uit de q3 dir en ga met bv paint shop pro picture browser of hoe ie heet alle folders afkijken, kijkt makkelijk dan de editor. kweet van veel textures meteen waar ik ze moet zoeken. en dat zelfs toen ik van gtk radiant errors kreeg over dat ik teveel texture folders had :+

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 01:56 schreef rival24 het volgende:
ik kijk altijd af dan maak ik het na.. en dan ga ik elke texture vervangen door 1 die er nou helemaal niet oplijt.. en dat komt zoiets eruit.. :X

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 03:54 schreef bolleh het volgende:
kan dit hier zelfgemaakte q3 map verder? lijkt me handiger om het in 1 topic te doen omdat er toch niet zo superveel gepost wordt
[..]

extract alle textures uit de q3 dir en ga met bv paint shop pro picture browser of hoe ie heet alle folders afkijken, kijkt makkelijk dan de editor. kweet van veel textures meteen waar ik ze moet zoeken. en dat zelfs toen ik van gtk radiant errors kreeg over dat ik teveel texture folders had :+
zalks een tip geven? ik zie dat jij alle screens met wapen of spectaor onderin zie.

/cg_draw2d 0
/cg_drawgun 0
/devmap **
/noclip

maar jouw werk is zeker indrukwekkend.. heb je een site ofsow?

• bolleh
  • Laatst online: 02-11 18:59
Op maandag 15 juli 2002 04:25 schreef Appel het volgende:

[..]

zalks een tip geven? ik zie dat jij alle screens met wapen of spectaor onderin zie.

/cg_draw2d 0
/cg_drawgun 0
/devmap **
/noclip

maar jouw werk is zeker indrukwekkend.. heb je een site ofsow?
- 2d en gun weghalen heeft geen nut in dev shots imho
- ik test mn map altijd met cheats en ga dan met rocket launcher rondrennen en jumpen om fouten te zoeken enzo en soms maak ik dan meteen shots dus geen zin om eerst 2d/gun weg te halen
- /devmap doe ik toch zoals ik daar zei ;)
- /noclip, ik _wil_ juist clips zodat ik kan testen of je niet met een vage rocketjump zo ergens op het dak komt oid :o

ik post deze post ook in het andere topic zodat we daar verder kunnen ok? ;)

thnx for compliment, geen site, wel gehad weggehaald toen weer paar keer begonnen maar steeds geen zin om af te maken

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Map is beetje simpel op eerste oog.
Lijkt beetje op een paar keer 'je eerste kamer' Boven elkaar en naast elkaar met wat clipping eronder en wat eye candey.

Maar dit is alleen maar eerste indruk ik heb hem nog niet gespeeld ingame en ik heb je vorige maps ook gezien die :9 zijn. En ook ja, een leuke map hoef niet mooi te zijn. Maar daar let ik nu even niet op omdat hij niet af is.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• BdR
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

Op zondag 14 juli 2002 21:11 schreef ThePriest het volgende:
Ik wacht met het maken van levels tot UT2003 uit is, dan ga ik echt zwaar aan de slag. (maar goed, dat zei ik voor UT ook) :)
hehe ik was ook van plan met UT2003 een cool level in elkaar te draaien. Het stadscentrum of de buurt waar ik nu woon ofzoiets :)

hopelijk is de editor een beetje goed/makkelijk

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Pagina: 1