There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Wil je hosting? Dialup? Wat wil je daar afnemen?
Euh... OK vergeten te vermelden dat het mij ging om het draadloos internetten (wDSL dus).. 
En ik wil bij hun niks gaan afnemen aangezien ik totaal niet in de buurt van het bedrijf woon. Maar hier in de buurt zit een bedrijf en dat wil precies hetzelfde gaan aanbieden en daarom wil ik ff weten of dat internet wat op www.ixs.nl wordt aangeboden een beetje goed werkt en wat de ervaringen van de gebruikers ervan zijn..
En ik wil bij hun niks gaan afnemen aangezien ik totaal niet in de buurt van het bedrijf woon. Maar hier in de buurt zit een bedrijf en dat wil precies hetzelfde gaan aanbieden en daarom wil ik ff weten of dat internet wat op www.ixs.nl wordt aangeboden een beetje goed werkt en wat de ervaringen van de gebruikers ervan zijn..
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
waar woon je en welk bedrijf wil het gaan aanbieden? Gebruiken ze wel dezelfde apparatuur?
I'm not as think as you stoned I am
Ik weet het niet hoor, toen ik ze (tot twee keer toe) een e-mailtje stuurde kreeg ik geen antwoord. 
* geeft negatief advies #1
* geeft negatief advies #1
Zelf woon ik in een klein dorpje (Ittervoort).
Dat bedrijf wat ik bedoel is www.bcbnet.nl
Ik denk dat ze wel hetzelfde spul gebruiken, aangezien op de pagina waar uitgelegd staat hoe het werkt bij beide bedrijven precies hetzelfde staat, dus het zal wel ongeveer dezelfde apparatuur zijn.
Dat bedrijf wat ik bedoel is www.bcbnet.nl
Ik denk dat ze wel hetzelfde spul gebruiken, aangezien op de pagina waar uitgelegd staat hoe het werkt bij beide bedrijven precies hetzelfde staat, dus het zal wel ongeveer dezelfde apparatuur zijn.
Hier een berichtje van een IXS WDSL gebruiker. Op zich een hele mooie techniek en tuurlijk werk het... (ping tijden zijn onder de 10 ms hoor)
Maar alles is afhankelijk van je provider natuurlijk. Als die 300 man op 1 AP stampt zul je een waardeloze aansluiting hebben. Kortom dit is niet een echt relevante vraag.
Overigens IXS zuigt
en het slaat hier dan ook niet aan. Maar nogmaals is geheel afhankelijk van de aanbieder
Maar alles is afhankelijk van je provider natuurlijk. Als die 300 man op 1 AP stampt zul je een waardeloze aansluiting hebben. Kortom dit is niet een echt relevante vraag.
Overigens IXS zuigt
* Klovan heeft ervaringen met Dial-IN van IXS, die zijn goed 
Als het niet werkt kan je gewoon bellen en ze staan je altijd goed te woord... En het probleem wordt (meestal) snel verholpen
Als het niet werkt kan je gewoon bellen en ze staan je altijd goed te woord... En het probleem wordt (meestal) snel verholpen
Verwijderd
Op een accesspoint van wDSL van BcB-Net komen maximaal 50 man te zitten , in het eerste jaar van de dienst maximaal 25 man , lijkt me qua snelheid dus geen probleem.
maar ja meer info op de site SPAM
of gewoon op SPAM
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
maar ja meer info op de site SPAM
of gewoon op SPAM
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
Ze mogen alleen wel wat aan hun taalgebruik doen:Op donderdag 18 juli 2002 13:26 schreef Dj_wildcat het volgende:
Op een accesspoint van wDSL van BcB-Net komen maximaal 50 man te zitten , in het eerste jaar van de dienst maximaal 25 man , lijkt me qua snelheid dus geen probleem.
maar ja meer info op de site www.bcbnet.nl
of gewoon op Http://www.bcbnet.nl/wdsl
greetingz WildCat
Vanaf € 25,- per maand voor 1 pc voor thuisgebruik
eenmalige aansluitkosten € 250,- incl. hardware
de gebruikte standaart hardware blijft u eigendom.
en kan door ons indien u dit wenst ook omgebouwd worden voor adsl
indien in uw woonplaats adsl beschikbaar wordt dan kunt u door ons
tevens uw wDSL aansluiting laten omzetten in een aDSL aansluiting.
standaart krijgt u van ons :
1 e-mail adres toegewezen
geen datalimit op onze services
2 Mbit Bandbreedte , Burstable tot 11 Mbit b.v. voor online gaming
optioneel kunt u bij ons krijgen :
extra e-mail adressen a' € 2,50 administratiekosten per stuk eenmalig.
een eigen domein die naar uw pc verwijst (via apache proxy)
extra ipnr's , extra bandbreedte , webspace , ftp space , domeinnamen.
Pagina: 1