Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een mp3cd speler kopen. nu vond ik het volgende stukje:

De expanium werkt met Philips' Magic ESP-technologie.
Dit is een elektronische overslagbeveiliging, die ervoor zorgt dat je cd's zonder onderbrekingen worden afgespeeld.
De hersteltijd na een schok is dankzij Magic ESP vijf maal korter bij conventionele ESP-systemen.
Bovendien neemt de capaciteit van het anti-shock geheugen drastisch toe bij het gebruik van MP3-formaat. Afhankelijk van de gebruikte bit-rate beschik je al gauw over 100 seconden ESP.
Op slechts twee AA alkalinebatterijen speelt de eXpanium 20 uur lang muziek in MP3-formaat af of zelfs 14 uur audio-cd's.

Mijn vragen waren:
is die magic ESP technologie inderdaad goed?
speelt hij inderdaad zo lang op twee batterijen?
en wat is een ID3tag?

als iemand een betere mp3cd speler weet die het vrij lang doet op batterijen, 12 cm cd's speelt, geen problemen heeft met CDRW en multisessions hoor ik dat graag! *D ik ben op zoek naar een niet al te dure speler, en ben niet erg geinteresseerd in vele extra's, hij moet gewoon mp3 cd's spelen.

Groetjes

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
www.mp3-spelers.nl

kijk daar eens rond :)

Verwijderd

(ben dezelfde maar dan onder andere naam, een vriend was hier per ongeluk nog ingelogd, dus heb per ongeluk via zijn account gepost)

bedankt voor je tip. wat ik me nog steeds afvraag is wat een ID3tag is? :)

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Ik heb een paar weken geleden een mp3/cd speler gekocht bij de kijkshop voor €71. Hij is van een onbekend merk (Marquant) maar hij doet het goed. Hij zuipt wel batterijen maar dat schijnen alle mp3/cd spelers te doen.

On a clear day you can C#

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

id3tag.. ZOEK en gij zult vinden...

dit is de titel informatie (artiest/titel/(genre)) die weergeven word op het display, als de speler id3tag ondersteund... dus hoef je niet te onthouden dat dj joop op nummer 57 staat ... snapje

4015Wp west (Dordrecht)

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Op zondag 14 juli 2002 19:40 schreef koenhumblet het volgende:
Hij zuipt wel batterijen maar dat schijnen alle mp3/cd spelers te doen.
:X

4015Wp west (Dordrecht)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 16:00

BaRF

bijna kerst

Op zondag 14 juli 2002 19:40 schreef koenhumblet het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een mp3/cd speler gekocht bij de kijkshop voor €71. Hij is van een onbekend merk (Marquant) maar hij doet het goed. Hij zuipt wel batterijen maar dat schijnen alle mp3/cd spelers te doen.
toevallig de MDM-12? die krijgen wij hopenlijk ook soon binnen, want er zijn steeds klanten die er om vragen :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Zelf heb ik de RioVolt SP250....en die werkt prima. :D

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 19:49 schreef Tutti-frutti het volgende:

[..]

:X
wat bedoel je precies met 'zuipt batterijen'? hoeveel uur speelt hij dan op een batterij?

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Op zondag 14 juli 2002 22:23 schreef ellen_v_w het volgende:

[..]

wat bedoel je precies met 'zuipt batterijen'? hoeveel uur speelt hij dan op een batterij?
dan moet je mij niet kwoten ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1