SMS ontvangen op ISDN toestel

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:17
Ik heb n Siemens Gigaset 3070 draadloze isdn centrale en een Gigaset 3000 Comfort handset.
Uit de specificaties begrijp ik dat ik SMSjes moet kunnen ontvangen en verzenden hiermee, maar dat lukt niet. Ondersteund KPN soms geen SMS via ISDN? Of ben ik iets anders vergeten?

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

lijkt me sterk dat je sms-en kunt met en vast toestel (een toestel dat bij je huis hoort)

waarschijnlijk niet of misschien als je er meerdere hebt onder elkaar naar andere units maar naar buitenwereld denk ik niet

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan niet ... Lijkt me stug dat KPN SMS-jes verzenden kan berekenen via de rekening van een vaste aansluiting.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
(jarig!)
Kan momenteel niet omdat KPN de dienst niet aanbiedt. Echter kan het in Duitsland bijvoorbeeld wel, smsen via het ISDN telefoonnet naar mobiel, andere vaste aansluitingen etc. En uiteraard van mobiel weer terug naar het vaste net ;)

* VHware heeft Gigaset 4070isdn en daarin zit de optie SMS Tekstberichten ook in

Maar goed, KPN heeft geen SMS centrale die aan vaste aansluitingen afleverd.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 11:22

Pogostokje

* twiet *

Ik was vorig jaar september bij Siemens. De verwachting was toen dat KPN voor eind 2002 een SMS centrale voor het vaste net zou hebben. De onderhandelingen waren bezig.

In Duitsland is het overigens enorm populair.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28

Kr3Kr

Melpomene

als je een sms nr in moet voeren in die telefoon; ik heb er nog wel een van KPN, waar je met ISDN op kunt inbellen. mail me, dan zoek ik m op

Gregor van Egdom Krekr

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Nee, dat is het niet...

Het gaat echt om SMS rechtstreeks van en naar vaste aansluiting sturen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:17
Ik wist wel dat het mogelijk was ;)
Dus gewoon nog even wachten totdat de centrales ervoor geschikt zijn.

If it ain't broken, tweak it!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56
Op maandag 15 juli 2002 14:39 schreef FatalError het volgende:
Ik wist wel dat het mogelijk was ;)
Dus gewoon nog even wachten totdat de centrales ervoor geschikt zijn.
Wow, (w)hole in the market. Gauw aandelen kopen.

Goed voor KPN, gaan ze vast weer veel toestellen verkopen. De volgende stap eind 2003, ik weet het al, is natuurlijk WAP-pen op het huistoestel en daarna I-mode eind 2004.

Het wordt tijd dat ze voor in huis mini GSM-basis station vrijgegeven zodat je eindelijk met je GSM dus kan bellen op het vaste net tegen vaste-net kosten. Ben je gelijk overal vanaf.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 16:32 schreef PtrO het volgende:

[..]

Wow, (w)hole in the market. Gauw aandelen kopen.

Goed voor KPN, gaan ze vast weer veel toestellen verkopen. De volgende stap eind 2003, ik weet het al, is natuurlijk WAP-pen op het huistoestel en daarna I-mode eind 2004.

Het wordt tijd dat ze voor in huis mini GSM-basis station vrijgegeven zodat je eindelijk met je GSM dus kan bellen op het vaste net tegen vaste-net kosten. Ben je gelijk overal vanaf.
Dit kan in Duitsland al ruim zes jaar volgens mij!
(met viag interkom?)

• VHware
(jarig!)
VIAG Interkom :?

Das volgens mij toch alleen mobiel?

VIAG Interkom = O2

Verwijderd

Viag is volgens mij een combinatie van BT (o2) en een al bestaand duits bedrijf

• VHware
(jarig!)
Dat was Telfort eerst ook (Joint venture van BT en de Nederlandse Spoorwegen)....
Maar nu niet meer....

Verwijderd

Ik heb het vrijdag ingesteld, en het werkt verzenden en ontvangen op een gigaset 4000 comfort met isdn centrale 4170 ..

Alleen naar T-mobile, Vodafone, Kpn... Orange werkt niet en of het werkt met de rest dat heb ik nog niet geprobeert.

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Check de datum ff van die laatste posting. :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
FatalError schreef op 14 July 2002 @ 18:43:
Ik heb n Siemens Gigaset 3070 draadloze isdn centrale en een Gigaset 3000 Comfort handset.
Uit de specificaties begrijp ik dat ik SMSjes moet kunnen ontvangen en verzenden hiermee, maar dat lukt niet. Ondersteund KPN soms geen SMS via ISDN? Of ben ik iets anders vergeten?
Ik heb ook deze Gigaset, maar sms'en zie ik nergens staan ?

Ik weet dat dit topic oud is

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:10

DinX

Motormuis

VHware schreef op 14 July 2002 @ 23:29:
Kan momenteel niet omdat KPN de dienst niet aanbiedt. Echter kan het in Duitsland bijvoorbeeld wel, smsen via het ISDN telefoonnet naar mobiel, andere vaste aansluitingen etc. En uiteraard van mobiel weer terug naar het vaste net ;)

* VHware heeft Gigaset 4070isdn en daarin zit de optie SMS Tekstberichten ook in

Maar goed, KPN heeft geen SMS centrale die aan vaste aansluitingen afleverd.
Hier in België kan je het ook over PSTN (gewone telefoonlijn dus) mits je een beetje bijbetaalt per maand en een aangepast toestel van ze koopt.

edit: argh, topic van een jaar oud ... :X

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 14-07-2003 13:29 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topic is idd nogal oud, nu nog reply'en op posts waarin staat dat het toen niet werkte, is wat overdreven :+

Over SMS @ Vaste lijnen loopt tegenwoordig al een ander topic.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.