486 koelertje kopen bij de elektronicazaak...
bij mij loopt ie op 210/200.
Q3 loopt op 95 frames in 1024*768*16 alles max op een duron600@885(118*7,5).
bij mij loopt ie op 210/200.
Q3 loopt op 95 frames in 1024*768*16 alles max op een duron600@885(118*7,5).
Verwijderd
Er zit toch al een heatsink op je 7100?
Dan hoef je alleen 2 beetje passende schroefjes te vinden en een socket7 koelertje ofzo
Heb ik ook werkt prima
Dan hoef je alleen 2 beetje passende schroefjes te vinden en een socket7 koelertje ofzo
Heb ik ook werkt prima
Door mijn kast/mobo hangt de kaart ondersteboven, lastig karweitje..ala mission impossible?
Verwijderd
he jaspov, ik heb nog zo'n 486 koolertje liggen hoor, en ik las in een ander topic dat jij maar weinig hebt aan je FOP38 ( celII met een fsb van 66), dus als ik er nu een FEP32(mijn kewler) bij doen, zou je dan willen ruilen?
Zoniet dan kun je elke computerzaak binnen stappen(een echte, geen vobis/megapool natuurlijk )en om een cpu fan vragen, komen ze waarschijnlijk aan met een SS7 kweler maar das voor een GeforceMX zat (kan het weten heb ook een V7100 +tv-out )
p.s. er zat vanaf de Dx2 op all 486 cpu's standaard actieve koeling. ( weet het niet hoe het zit met compaq/ibm/enz )
Zoniet dan kun je elke computerzaak binnen stappen(een echte, geen vobis/megapool natuurlijk )en om een cpu fan vragen, komen ze waarschijnlijk aan met een SS7 kweler maar das voor een GeforceMX zat (kan het weten heb ook een V7100 +tv-out )
p.s. er zat vanaf de Dx2 op all 486 cpu's standaard actieve koeling. ( weet het niet hoe het zit met compaq/ibm/enz )
Verwijderd
De koeling van de Core ius niet zo belangrijk. Ik heb op mijn geluidskaart die 2 PCI slotje lager hangt een 80mm fan neergezet. Deze zorgt voor een behoorlijke airflow langs de heatsink.
De koeling van het geheugen is belangrijker: Ik heb een socket7 koeler onder handen genomen en daar twee gaatje ingeboort, fannetje erop, koelprut ertussen en met van die plastic tie-rapjes vastgezet op m'n geheugen.
Voor foto's kan hieronder een verzoek ingediend worden.
De koeling van het geheugen is belangrijker: Ik heb een socket7 koeler onder handen genomen en daar twee gaatje ingeboort, fannetje erop, koelprut ertussen en met van die plastic tie-rapjes vastgezet op m'n geheugen.
Voor foto's kan hieronder een verzoek ingediend worden.
Verwijderd
Kijk is eens bij de Media Market (Rotterdam)
daar verkopen ze die dingen in ieder geval:)
daar verkopen ze die dingen in ieder geval:)
Ik heb een tijd geleden een Golden Orb gekocht van Majesty bij Regenboog.nl voor mijn P3-700E slot 1. De Orb die hun mij stuurde was een FCP-GA uitvoering
Ik heb hem niet teruggestuurd maar dacht: Die gaan we gebruiken voor de GeForce 2. Ik heb de oude koeler verwijderd, de core netjes glad gemaakt, van de Orb het klemmechanisme verwijderd. Op de hoekjes van de core heb ik Loctite aangebracht en op de rest van de core Arctic Silver die de oc-shop mij nog na had gestuurd. Hij zit er perfect op en het ziet er nog vet uit ook, wel 1 pci poort minder.
Heeft alleen niet erg geholpen qua overklokken maar hij draait wel koel nu.
220MHz core/400MHz geheugen , headsinks aangebracht op geheugen ( gekocht bij audiozaak ) Pentium is trouwens gekoeld door de Arctic Circle van de oc-shop die hem wel meteen in de juiste uitvoering leverde.
Ik heb hem niet teruggestuurd maar dacht: Die gaan we gebruiken voor de GeForce 2. Ik heb de oude koeler verwijderd, de core netjes glad gemaakt, van de Orb het klemmechanisme verwijderd. Op de hoekjes van de core heb ik Loctite aangebracht en op de rest van de core Arctic Silver die de oc-shop mij nog na had gestuurd. Hij zit er perfect op en het ziet er nog vet uit ook, wel 1 pci poort minder.
220MHz core/400MHz geheugen , headsinks aangebracht op geheugen ( gekocht bij audiozaak ) Pentium is trouwens gekoeld door de Arctic Circle van de oc-shop die hem wel meteen in de juiste uitvoering leverde.
Die-hard Brexiteer
Is dit wat?

Spire Chipset Cooling Bundle

Spire Chipset Cooling Bundle
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
ik woon in rotterdam dus ik zal is door de medimarkt lopen. (hopen dat niemand me herkent daar :-)
Verwijderd
Op veler verzoek:

Zoals je kunt zien staat er een grote fan op m'n geluidskaart. Dit koelt beter als een socket7 fan op de heatsink van de Herculescore.

Zoals je kunt zien staat er een grote fan op m'n geluidskaart. Dit koelt beter als een socket7 fan op de heatsink van de Herculescore.
Gewoon een socket 370 cooler kopen, thermische pasta op je core smeren en de heatsink op 4 puntjes vastzetten met secondelijm. Werkt bij mijn TNT2 ook goed, loopt op 165/195 (standaard 125/150)
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Pagina: 1