Toon posts:

ook koelers in 70x70mm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search funktie gebruikt, en heb bij online shops gezocht naar 70x70mm kast koelers.

Ik heb het na gemeten die gaatjes staan 7cm van elkaar af, en er staat bij die shops alleen maar 60x60 en andere.

is het niet gewoon zo dat die fans van 60x60 eigenlijk 70x70 zijn maar dat ze de maat van de fan aangeven en niet de gehele afmeting + case ervan?

of is het een afwijkende maat die mijn kast hanteerd?

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
afwijkende maat, erg vreemd normaal zijn de gaten in je case 80 mm

Verwijderd

70mm fans zitten op sommige cpu koelblokken.. Maar je ziet ze niet vaak :)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Volcano 7+ gebruikt een 7cm fan. Van ys-tech is die nieuwe fan met magneetjes een 7 cm. Verder heb ik er geen gezien inderdaad.... zelfs papst maakt ze niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens goed gemeten met een speciale tang en kwam op 7,5mm uit dat scheelt al :D

ik koop maar een 80x80 koeler en frees dat metale fingerprotector frontje eruit.

en boor 4 gaten op 0,5 cm lager. dan past ie wel maar het zal er niet super mooi uitzien.

Maar is dit normaal bij fujitsu & siemens mid towers?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Epsilon

Op zondag 14 juli 2002 18:32 schreef Rampo het volgende:
Ik heb nog eens goed gemeten met een speciale tang en kwam op 7,5mm uit dat scheelt al :D

ik koop maar een 80x80 koeler en frees dat metale fingerprotector frontje eruit.

en boor 4 gaten op 0,5 cm lager. dan past ie wel maar het zal er niet super mooi uitzien.

Maar is dit normaal bij fujitsu & siemens mid towers?
Is gewoon een 80mm fan
het is de behuizing die ze meten nl

Verwijderd

Topicstarter
oke thanx! slotje mag dr op!
Pagina: 1