Toon posts:

dode pixels gereïncarneerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. ik had dus een dooie pixel op mn nieuwe tft monitor, maar ik kijk nu weer en ik kan hem nergens meer vinden :)

Is er een mogelijkheid dat een pixel het opeens wel weer doet? ik vind het een beetje vreemd namelijk, maar je hoort me niet klagen :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Hehe leuke topictitel maar volgensmij kan dat niet.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:54

Croga

The Unreasonable Man

Het lijkt me, eerlijk gezegd, erg onwaarschijnlijk....

Aan de andere kant: Niet klagen! :D

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 17:57 schreef Vreez het volgende:
Hmm.. ik had dus een dooie pixel op mn nieuwe tft monitor, maar ik kijk nu weer en ik kan hem nergens meer vinden :)

Is er een mogelijkheid dat een pixel het opeens wel weer doet? ik vind het een beetje vreemd namelijk, maar je hoort me niet klagen :)
Moet je eens verschillende achtergrondkleuren proberen.
Wit en zwart bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het ook vreemd, maar ik kan hem echt niet meer vinden!! :)

en serieus, hij was zo zwart als de nete ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
hij zit er heus nog wel ;)

als ie echt weg is, dan zal het geen dode pixel geweest zijn, maar een klein druppeltje water oid..geeft hetzelfde effect ;)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Het klingt raar, maar het kan wel!!
Der zijn zelfs mensen die beweren dat door zachtjes erover te wrijven op een bepaalde manier je ze weer aan de gang kan krijgen. Het is mij een keer gelukt bij mijn boordcomputer van m'n auto.
(dit is geen flauwekul :) )

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Op zondag 14 juli 2002 19:42 schreef RAID-0 het volgende:
Het klingt raar, maar het kan wel!!
Der zijn zelfs mensen die beweren dat door zachtjes erover te wrijven op een bepaalde manier je ze weer aan de gang kan krijgen. Het is mij een keer gelukt bij mijn boordcomputer van m'n auto.
(dit is geen flauwekul :) )
Over dat wrijven: ik had laatst een tftje op mijn afdeling staan met een dode pixel. Ik wreef er van links naar rechts overheen... dode pixel weg. Ging ik er weer van rechts naar links overheen met mijn vinger, was de dode pixel weer terug. Vaag verhaal. Het was dus geen stofje dat erop lag ofzow. Ik weet niet of het in mijn geval een dode pixel mag worden genoemd, maar op het eerste oog leek het er wel heen.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Zijn die pixels dan zo gereanimeerd ofzo? :) erover heen wrijven enzo...maybe een TFT EHBO oprichten? :Y)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
het was denk ik geen dode pixel maar een gewonde pixel..

ik ga het meteen ff proberen bij mn laptop :D zit ook een zwarte pixel op..

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Het kan ZEKER wel! Ik had op m'n vorige baan ook een (IBM) tft schermpje. Die had 2 dode pixels (die waren lichtgroen op een zwarte achtergrond). Als je op het scherm drukte gingen ze allebei weg. Een uurtje later zaten ze er weer. Zal wel iets van los contactje zijn ofzo. Ik heb trouwens een beamer met een dode pixel. Daar kun je helaas niet op drukken. ;)

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Op zondag 14 juli 2002 19:56 schreef Yonni het volgende:
Zijn die pixels dan zo gereanimeerd ofzo? :) erover heen wrijven enzo...maybe een TFT EHBO oprichten? :Y)
hehe en dan cursussen pixelmassage geven :D

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lijkt me toch alleen maar gunstig dit, beetje vaag, maar wel gunstig. Moet ik ook eens proberen op m'n werk als er weer zo'n dooie pixel voorbij komt.

Maar:

Zouden pixels ook geloven in een kastenstelsel??

Ik bedoel, dat als ze een slecht leven hebben gehad dat ze dan weer in een CRT-monitor komen ofzo? :D

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

[b]

Maar:

Zouden pixels ook geloven in een kastenstelsel??

Ik bedoel, dat als ze een slecht leven hebben gehad dat ze dan weer in een CRT-monitor komen ofzo? :D
ik heb het net gevraagd maar volges mijn pixels bestaad er niet zo iets als een kastenstelsel maar een schijnt wel een pixel fee te zijn die ze weer levend maakt..... :9

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Andere theorie:

De LCD-monitor in kwestie is aangesloten op een ATI All-in-WONDER! of niet?

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Op zondag 14 juli 2002 22:52 schreef Thufir_Hawat het volgende:
Andere theorie:

De LCD-monitor in kwestie is aangesloten op een ATI All-in-WONDER! of niet?
:+ LOL
[maar gaat dit niet richting HK of slotje (ssssst!)]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Ik had het met mn laptop ook.. Op een gegeven moment ontstond er een groen oplichtend pixeltje.. door zacht tegen het scherm te tikken, verdween ie weer en is niet meer terug gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
je hoort mij ook niet klagen hoor :)

maar ik heb dus helemaal niets met die monitor gedaan, helemaal niet aangeraakt enzo. Maar hij is echt opeens weg :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
Er zijn wel veel mensen met magische handen, laatst nog een verhaal gehoord van een autoverkoper met oude beestjes: hij liet een masseur komen die deuken en krasjes uit een auto kon masseren.
Wat ie deed: gewoon wat over het blik wrijven tot het terugkwam en je zag er niets van. Als het niet werkte ramde ie er gewoon een deuk naast en ging ie die 2 deuken samen masseren. Na de behandeling zag je helemaal niets meer van die deukjes en krasjes :)
Pagina: 1