Toon posts:

Medion GeForce Ti 200

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD Athlon 1800+, ECS K7VZA moederbord en dus een Medion GeForce Ti 200.
Tijdens het spelen van Warcraft 3 wil mijn computer soms ineens vastlopen. Dan blijft het beeld ineens stilstaan en verder gebeurt er niets. Ik vermoede al dat het met de temperatuur van een component in de pc te maken. Dus ik heb me pc opgezet en ben gaan spelen. Weer liep tie vast. Ik aan me processor gevoeld, niets aan de hand. Toen me videokaart, die was echt KOKEND heet. Ik snap hier niets van want voorheen heeft tie het wel gedaan. Ik gebruik Windows XP Pro en heb de nieuwste drivers van NVidia 29.42.

Kan iemand me helpen plz

Fabian

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Bouw hem eens in de originele aldi pc in, en kijk of ie daarin ook zo warm wordt.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op zondag 14 juli 2002 17:41 schreef rival24 het volgende:
Bouw hem eens in de originele aldi pc in, en kijk of ie daarin ook zo warm wordt.
zou ik ook doen :?

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Is deze kaart actief gekoeld? Zo niet, zet er dan een koelertje onder, boven of naast. In diverse maten en smaken te krijgen bij iedere pc boer.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Op zondag 14 juli 2002 19:46 schreef RAID-0 het volgende:
Is deze kaart actief gekoeld? Zo niet, zet er dan een koelertje onder, boven of naast. In diverse maten en smaken te krijgen bij iedere pc boer.
jah, dat zou ik dus ook ff doen, als dat ding kokend heet wordt is het zekers niet goed, gaat i raar van doen :( dus als het kan zelf een koelertje op schroeven, sloop er 1tje van een oude cpu cooler, koop een blue orb of zet er een 80 mm casefan op >:)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

ik heb pcies hetzelfde probleem met die kaart gehad ... maar na het installen van andere drivers + os werkte het weer ..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje heel erg overbodige kick van zo'n oud topic vind je niet :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.