het spelen van games dan is het geluid helder weet iemand hoe dit komt, zie sig voor spec en ik heb een chieftech 7AJA mobo met via 4 in 1 drivers (de laatste nieuwe)
Hier al gekeken?: [topic=288637/1/500]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ja en heb me drivers geupdate heb alle sloten uitgeprobeerd, alleen in windows kraakt het geluid, dus niet in een game
Verwijderd
Instellingen nagekeken??
Heb je wat meer info:
is het alleen als je geluid afspeelt of is het gewoon constant
Heb je wat meer info:
instellingen staan allemaal het zelfde als vorige week toen had ik er nog geen last van, heb nix geinstalleerd of verwijdert, als ik een mp3 of wav of geluid afspeel, en wat voor info wil je?Op zondag 14 juli 2002 17:17 schreef Duiveltja het volgende:
Instellingen nagekeken??
Heb je wat meer info:
ik up um maar want ik wil me probleem opgelost zien begin een beetje hopeloos te worden
Verwijderd
is het geen chaintech 7AJA? heb nooit van een chieftech 7AJA mobo gehooord hoor maarjaOp zondag 14 juli 2002 17:02 schreef Phant0m het volgende:
het spelen van games dan is het geluid helder weet iemand hoe dit komt, zie sig voor spec en ik heb een chieftech 7AJA mobo met via 4 in 1 drivers (de laatste nieuwe)
kijk hier eens en download die patch eens.
[topic=520104/1/150]
[topic=520104/1/150]
Ik had dat probleem ook, maar bij mij was de fout dat Mic en Line-in nog open stonden
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
tiepvoutOp dinsdag 16 juli 2002 12:48 schreef norud het volgende:
[..]
is het geen chaintech 7AJA? heb nooit van een chieftech 7AJA mobo gehooord hoor maarja
Verwijderd
Je kunt proberen om je line-ingangen en microfoon-ingangen te dempen, bedoelt 'ie.Op dinsdag 16 juli 2002 13:02 schreef Phant0m het volgende:
[..]
nog open stonden? hoe bedoel je dat?
en die patch staat er al op geloof ik
als je zeker wilt weten of die patch er op staat, moet je even bij je geinstalleerde software kijken. dan moet hij daar bij staan.Op dinsdag 16 juli 2002 13:02 schreef Phant0m het volgende:
[..]
nog open stonden? hoe bedoel je dat?
en die patch staat er al op geloof ik
Idd, gewoon ff bij volumeregelingen het vinkje "dempen" aanklikken bij microfoon en line-in. Dan hoor je dat geruis iig zeker niet.Op dinsdag 16 juli 2002 13:14 schreef TeslaMaster het volgende:
[..]
Je kunt proberen om je line-ingangen en microfoon-ingangen te dempen, bedoelt 'ie.
gedaan en hoor het dus nog wel,Op dinsdag 16 juli 2002 15:08 schreef DrJamez het volgende:
[..]
Idd, gewoon ff bij volumeregelingen het vinkje "dempen" aanklikken bij microfoon en line-in. Dan hoor je dat geruis iig zeker niet.
dat kut gekraak is er nog steeds niet uit
Zijn het je speakers niet? Probeer het eens met een koptelefoon, misschien dat het dan over is!
[edit]
Sorry, niet goed gelezen
Probeer anders eens alle progjes te killen die er dan draaien tot het gekraak stopt. Ook zitten er bij een SB Live allerlei progjes, waar ook speciale settings in zitten. Kijk daar ook even naar (bijv. surround mixer)
[edit]
Sorry, niet goed gelezen
Probeer anders eens alle progjes te killen die er dan draaien tot het gekraak stopt. Ook zitten er bij een SB Live allerlei progjes, waar ook speciale settings in zitten. Kijk daar ook even naar (bijv. surround mixer)
Pagina: 1