Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Zo'n video capture kaart kosstte 2000 gulden nu dus 900 euro maar die heb je wel zeker nodig of koop een apple daar kun je ook heel goed mee edditen
Verwijderd
volgens mij kan het ook via firewire teminste staat in die foldertjes maar de camera van me pa heeft zo stekker maar volgens de winkel werkt het niet omdat het 3ccd is of wat dan ook, bij deze camera moest je dus wel zo soort speciaale kaart kopen.....
Ja het kan via usb kost niet zoveel iets van €40 geloof ik.Op zondag 14 juli 2002 16:57 schreef amahusu het volgende:
hoi allemaal,
ik heb van de week goedkoop een videocamera op de kop weten te tikken en nu vroeg ik me af of het mogelijk was om via usb zeg maar iets dat ik opneem met de camera op m'n computer te zetten. Volgens mij kan het niet met m'n gf4 ti4200 en een aparte videocapture kaart heb ik (nog) niet. Suggesties?
alvast bedankt
€52 dus zie -> http://www.tweakers.net/pricewatch/11211
* Gutteguttegut wil wel ff weten wat voor type het is die camera..
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Onzin ik heb ook een 3ccd camera en kan gewoon met een goedkoop firewire kaartje capturen met prima kwaliteit ook via s-vhs werkt het prima.Op zondag 14 juli 2002 17:49 schreef G_SHOCK het volgende:
volgens mij kan het ook via firewire teminste staat in die foldertjes maar de camera van me pa heeft zo stekker maar volgens de winkel werkt het niet omdat het 3ccd is of wat dan ook, bij deze camera moest je dus wel zo soort speciaale kaart kopen.....
Maar dan moet wel de camera digitaal zijn.Op zondag 14 juli 2002 17:49 schreef G_SHOCK het volgende:
Uiteraard is het wel mogelijk om een analoge camera via USB aan te sluiten (heb hier zo'n kabeltje liggen), maar echt snel is dit niet. Het gaat om deze.
Een analoge videobewerkingskaart is tegenwoordig een stuk goedkoper dan vroeger. De DC10+ van Pinnacle schijnt een goede kaart te zijn.
Verwijderd
ehm hijs digitaal maar het had iets met het beeld te maken wat dus zo cheap kaartje niet kon verwerken of als je brak proc had je pc ook niet
dus moet je weer zo leuke kaart hebben waarvan je ook een leuk systeempje kan kopen
Standaard FireWire (IEE1394, i.Link) is voldoende hoor. Heb je dit al geprobeerd? Zo'n kaartje is iets van €60,-Op zondag 14 juli 2002 17:55 schreef G_SHOCK het volgende:
ehm hijs digitaal maar het had iets met het beeld te maken wat dus zo cheap kaartje niet kon verwerken of als je brak proc had je pc ook nietdus moet je weer zo leuke kaart hebben waarvan je ook een leuk systeempje kan kopen
Hmm ik heb hier een laptop PIII 450 met 12GB en een Dynalink pcmcia firewire kaartje en dat werkt perfect met mn 3ccd camera.Op zondag 14 juli 2002 17:55 schreef G_SHOCK het volgende:
ehm hijs digitaal maar het had iets met het beeld te maken wat dus zo cheap kaartje niet kon verwerken of als je brak proc had je pc ook nietdus moet je weer zo leuke kaart hebben waarvan je ook een leuk systeempje kan kopen
Verwijderd
ja maar dan iets andere (in de winkel)Op zondag 14 juli 2002 18:01 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Standaard FireWire (IEE1394, i.Link) is voldoende hoor. Heb je dit al geprobeerd? Zo'n kaartje is iets van €60,-
Mijn god wat een buls**t Ik ben erg benieuwd wie dat heeft gezegd met naam adres telefoonnummer en sofi nummer.... Ik denk dat die persoon die dat heeft gezegd meer verstand heeft van koffie zet apparaten ofzow...Op zondag 14 juli 2002 17:55 schreef G_SHOCK het volgende:
Anyway gewoon firewire kaartje is al vele malen beter dan USB
Verwijderd
lol
nee was zo gast uit winkel, die zie ik ook haast nooit vraag nu ook alleen dingen aan de baas van die shopie
Zal wel een Dixons ventje zijn geweest oid..Op zondag 14 juli 2002 18:07 schreef Baklap het volgende:
[..]
Mijn god wat een buls**t Ik ben erg benieuwd wie dat heeft gezegd met naam adres telefoonnummer en sofi nummer.... Ik denk dat die persoon die dat heeft gezegd meer verstand heeft van koffie zet apparaten ofzow...
Anyway gewoon firewire kaartje is al vele malen beter dan USB
Verwijderd
whahah rofl neen dixons zuigt erger , die zitten je gewoon pure onzin te vertellenOp zondag 14 juli 2002 18:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zal wel een Dixons ventje zijn geweest oid..
Dat merkten we net jaOp zondag 14 juli 2002 18:13 schreef G_SHOCK het volgende:
[..]
whahah rofl neen dixons zuigt erger , die zitten je gewoon pure onzin te vertellen
tnx! volgens mij is dat wat ik aan het zoeken was. Nu nog ff checken of ze het ergens in nederland ook leveren/verkopenOp zondag 14 juli 2002 17:53 schreef Compubiter het volgende:
Uiteraard is het wel mogelijk om een analoge camera via USB aan te sluiten (heb hier zo'n kabeltje liggen), maar echt snel is dit niet. Het gaat om deze.
btw, de camera is een Sony CCD-TRV65E (3 jaar oud)
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Pagina: 1