Verplaatsing topic

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 04:08
Ja ik heb het al in het topic zelf gezet maar omdat het hier meer effect heeft om te zetten toch maar even.

"Ik vind dit toch wel een mindere actie Cheatah, ik weet natuurlijk zelf ook wel dat het forum Videoplanken & Beeldkanonnen bestaat maar ik zet hem expres in W&G omdat ik de ervaringen van webdesigners wil horen en NIET van techneutjes van beeldschermen."

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/548895/1?limit=25>

Ik weet niet waarom ik dit nu hier nog eigenlijk zet maar de reden daarvoor is eigenlijk meer omdat ik me wel vaker irriteer aan het gedrag van die moderators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp de move heel goed, aangezien het eigenlijk over verschil tussen monitoren gaat. Alleen ik vind het een erg vaag topic, vandaar dat je waarschijnlijk niet de reacties krijgt die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
Ja het verschil van monitoren ja, maar het effect daarvan op het designen van pages.....

naja goed als er geen reacties komen is dat best maar laat em wel lekker staan waar die stond. ALS er dan reacties komen zijn het iig wel goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
Nog 1 keer een post dan,

met een vriendelijk verzoek om de topic weer netjes terug te plaatsen aangezien ik niet een nieuw topic wil openen in W&G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

naar mijn inzien gaat de topic in principe over het correct instellen van je kleuren van je weergave hardware, heeft verder dus niets met W&G maken, want dan zou iemand anders ook kunnen zeggen, maar ik wil het weten hoe de programmeurs er tegen aan kijken, dan zou het goed zijn om het in P&W te openen. (en daar hoort ie toch echt ook niet thuis.)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een [forum=8] topic, en dat je speciaal de meningen van mensen die er voor hun beroep mee werken, dat kan ik best begrijpen. Uiteraard krijg je ook meningen van anderen, het is dan verder aan jou om elke reply op waarde in te schatten.

W&G'ers komen echt ook wel in andere fora, ik kijk ook regelmatig naar dergelijke topics in V&B. En dat is volgens mij de plek waar dit topic hoort. Dat jij geïrriteerd bent omdat ik je topic heb verplaatst vind ik jammer, maar ik vind die verplaatsing gewoon terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verytallman
Naja......

Kijk als ik meningen van webdesigners wil horen dan lijkt het me duidelijk dat ik hem in W&G zet.

Het is mijn topic, ik weet wat ik wil horen, en ik weet wat de bedoeling van mijn topic is.

Wanneer JIJ dan een beetje de bedoeling van mijn topic gaat bepalen en lekker mijn topic ergens anders gaat zetten vind ik dat niets anders dan machtsmisbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, hier ga ik verder niet op in, mail maar naar Tom, HGA Devschuur®.

Of eigenlijk ACM, want Tom is met vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 14 juli 2002 16:39 schreef verytallman het volgende:
"Ik vind dit toch wel een mindere actie Cheatah, ik weet natuurlijk zelf ook wel dat het forum Videoplanken & Beeldkanonnen bestaat maar ik zet hem expres in W&G omdat ik de ervaringen van webdesigners wil horen en NIET van techneutjes van beeldschermen."
Zo, hoe bedoel je denigrerend? :Z

Elke VB'er kan je vertellen dat een TFT scherm voor fotobewerking e.d. ongeschikt is omdat de kleurzuiverheid een stuk minder is dan die van een CRT :z
Ik weet niet waarom ik dit nu hier nog eigenlijk zet maar de reden daarvoor is eigenlijk meer omdat ik me wel vaker irriteer aan het gedrag van die moderators
En ik aan het gedrag van heel veel users.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29

dusty

Celebrate Life!

Op zondag 14 juli 2002 20:14 schreef Exirion het volgende:
[..]
En ik aan het gedrag van heel veel users.
Goh ik alleen aan de gebruikers die de regels overtreden, en de gebruikers die niet kunnen inschatten waar ze hun post horen te zetten. >:)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 14 juli 2002 20:22 schreef dusty het volgende:
Goh ik alleen aan de gebruikers die de regels overtreden, en de gebruikers die niet kunnen inschatten waar ze hun post horen te zetten. >:)
Hoeveel zijn dat er? Juist... >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 20:00 schreef verytallman het volgende:
Naja......

Kijk als ik meningen van webdesigners wil horen dan lijkt het me duidelijk dat ik hem in W&G zet.

Het is mijn topic, ik weet wat ik wil horen, en ik weet wat de bedoeling van mijn topic is.

Wanneer JIJ dan een beetje de bedoeling van mijn topic gaat bepalen en lekker mijn topic ergens anders gaat zetten vind ik dat niets anders dan machtsmisbruik.
Ik vraag me af hoe jij dit forum ziet. Als jij op de snelweg rijdt, mag jij dan 200 rijden, en iedereen waar jij tegenop rijdt is niet goed bezig, omdat ze zich aan jou moeten aanpassen? Is Coca-Cola een lompe fabrikant omdat ze niet driekwartlitertjes op de markt brengen, terwijl jij niet genoeg hebt aan een halve liter, maar een hele te veel is?
Mijn punt is: dit is niet jouw forum. Deze mensen modereren dit in hun vrije tijd. Als dit niet zou gebeuren zou dit direct verzanden in één grote soep van 'HELP ME HET WERKT NIET!!!!11' topics en dergelijke. En dat is niet gewenst.
Verder zou ik ook mijn houding jegens Cheatah en de rest van de mods herconsidereren, aangezien je dus deze mensen openlijk voor rotte vis uitmaakt. De regels zijn gesteld. Jij bent in overtreding, niet Cheatah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier valt weinig meer over te discussieren.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.