Ik heb Linux Redhat 7.2 geinstalleert als router/server en nu werkt alles.. Maar gaan ik dan op internet met een pc er achter wordt de pagina de eerste keer half geladen. dan refresh ik hem en dan is hij of compleet of moet ik hem nog een keer reloaden? hoe ken dit?
En als je vanaf een computer achter je gateway pingt? Komen alle packets aan? Gaat het resolven goed?
jep..Op zondag 14 juli 2002 18:15 schreef deadinspace het volgende:
En als je vanaf een computer achter je gateway pingt? Komen alle packets aan? Gaat het resolven goed?
HEb nu nog wat raars. Dan open ik een pagian.. en kom ik opeens op een andere website uit..
Verwijderd
heb je, je dns wel helemaal goed staan? ik heb er ook last van gehaad, maar bij ons kwam het omdat wij een eigen dns server hadden waardoor soms hele foute pagina's geladen werd
hmz .. mij m'n dns staan die van mijn provider. en bij de pc's erachter ook.Op zondag 14 juli 2002 23:44 schreef __Lanz__ het volgende:
heb je, je dns wel helemaal goed staan? ik heb er ook last van gehaad, maar bij ons kwam het omdat wij een eigen dns server hadden waardoor soms hele foute pagina's geladen werd
Nu staat mijn server wel op dat hij dns kan gaan draaien als ik wil. maar hoe en waar kan dit fout lopen?
net opende ik www.startpagina.nl toen kwam ik op ene russische pagina volgens mij.. refreshen en na tijdje as goeie website.. geen half uur erna had ik dat dus met gathering.tweakers.net ? ook heb ik vaak dat ik bij www.able-towers.nl beland. snap d'r niks van.
Draai je een proxy?
Pagina: 1