outlook in html / dhtml

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2025
goede forum hiervoor :?
Ik ben bezig om outlook na te bootsen in een webpagina...
tot nu toe heb ik :
http://members.home.nl/vinzzz/fox/a.htm

ik zit dus nu even te werken aan de account button van outlook...

Iemand die dit misschien al es eerder heeft gedaan en me tips kan geven?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dit is volledig met CSS en wat javascript te doen, in tegendeel tot de dingen die ik nu zie, namelijk printscreen-grapjes. Ga eerst leren hoe je een tabel er precies uit laat zien als dat uitflap-menuutje, dan de roll-over effecten, en gooi dat alles in een DIVje, dat bij een rollover van de accounts\/ wordt weergegeven. En niet met plaatjes voor je tekst; dan kom je nergens.

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2025
ik heb alleen een plaatje om te kijken of alles mooi is uitgelijnd zoals in outlook, als ik de pic die er nu staat door een pic die alleen de randen en de kleur weergeeft ben ik al verder...

maar jij vind dat ik gewoon alles in tabelvorm moet doen dus

[edit] de nieuwe pic zit er nu in

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 16:11 schreef Vinzzz het volgende:
ik heb alleen een plaatje om te kijken of alles mooi is uitgelijnd zoals in outlook, als ik de pic die er nu staat door een pic die alleen de randen en de kleur weergeeft ben ik al verder...

maar jij vind dat ik gewoon alles in tabelvorm moet doen dus
jups, want het is echt niet moeilijk dat te doen. De kleurtjes opzoeken, kijken hoe je borders een kleur geeft en je borderafstand uitzoeken en je bent al een heel eind.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat je nog heel veel werk hebt te verzetten; met 1 dynamische button kom je nog niet ver.
Ik zou eerst een totaalplan maken, je eens goed gaan verdiepen in DHTML, en dan eerst eens met wat makkelijker dingetjes gaan beginnen....

Intentionally left blank

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 16:24 schreef crisp het volgende:
Ik denk dat je nog heel veel werk hebt te verzetten; met 1 dynamische button kom je nog niet ver.
Ik zou eerst een totaalplan maken, je eens goed gaan verdiepen in DHTML, en dan eerst eens met wat makkelijker dingetjes gaan beginnen....
precies, daarom zei ik ook dat ie eerst de dingetjes los werkend moet krijgen, dat door eerst de 'standaardlayout' van het menu te maken, vervolgens dit met bijvoorbeeld een tabletje bij elkaar gooien, en dan met mouseovers gaan prutsen. Als je zo ver bent lukt de rest ook wel.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Beetje overbodig om hier je WIP buttons te posten. Vraag onze hulp als je specifieke problemen hebt, dit is allemaal veel te vaag. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.