[keyboard] Keyboard met verlichte toetsen..?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Substance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-06-2023
Ik ben dus vanplan om een nieuw keyboard aan te schaffen. Maar ik wil iets bijzonders. Daarom zat ik te denken aan een keyboard met verlichte toetsen. Ik ben hier en daar al een beetje opzoek geweest, zelfs al op beursen gekeken maar ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden!

Weet iemand van jullie of zoiets bestaat? Het vetst lijkt mij een keyboard met blauw verlichte toetsen zoals je dat op een mobieltje ook weleens ziet. :P

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

ik weet niet of ze er origineel zijn maar je kan ze wel modden mbv glow wire, ff in de pricewatch kijken waar ze dat hebben zou ik zeggen

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

dat doen wij soort mensen toch zelf ? :P

Verwijderd

precies... daarom heten we toch ook prutsers... euh tweakers

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op zondag 14 juli 2002 16:05 schreef Substance het volgende:
Ik ben dus vanplan om een nieuw keyboard aan te schaffen. Maar ik wil iets bijzonders. Daarom zat ik te denken aan een keyboard met verlichte toetsen. Ik ben hier en daar al een beetje opzoek geweest, zelfs al op beursen gekeken maar ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden!

Weet iemand van jullie of zoiets bestaat? Het vetst lijkt mij een keyboard met blauw verlichte toetsen zoals je dat op een mobieltje ook weleens ziet. :P
Ik had laatst op een site wel iets gelezen over een programmaatje dat je Lock-toetsen (NUM-Lock, CAPS-Lock en SCROLL-Lock) laat knipperen op de maat van de muziek....

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 16:16 schreef gangsterjoey het volgende:

[..]

Ik had laatst op een site wel iets gelezen over een programmaatje dat je Lock-toetsen (NUM-Lock, CAPS-Lock en SCROLL-Lock) laat knipperen op de maat van de muziek....
Ja das een plugin voor Winamp

Verwijderd

ik heb nog nooit een toetsenbord gezien waar elke letter doorzichtig was en dus licht doorheen komt (dat bedoelt hij waarschijnlijk)en om dat nou zelf te maken is ook er moeilijk

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Je bedoelt waarschijnlijk een soort mobiele telefooneffect, heb dit wel 's gezien op laptops, maar nog nooit op normale comp's, zou wel erg cool zijn, maar om het zelf te maken is niet te doen denk ik, of je zou elke letter precies weg moeten laseren en dan het witte plastic vervangen voor transparant plastic, geen idee hoe dit zou kunnen :?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Substance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-06-2023
Op zondag 14 juli 2002 16:22 schreef E-Mile het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk een soort mobiele telefooneffect, heb dit wel 's gezien op laptops, maar nog nooit op normale comp's, zou wel erg cool zijn, maar om het zelf te maken is niet te doen denk ik, of je zou elke letter precies weg moeten laseren en dan het witte plastic vervangen voor transparant plastic, geen idee hoe dit zou kunnen :?
Ja idd dat is precies wat ik bedoel.. Alleen die letters moeten branden, netals op je mobieltje dus :D Waarom is er geen fabrikant die dat gewoon op de markt brengt?? Zo'n orgineel idee is het toch niet? .. (Als dat wel zo is, ga ik met het idee naar Logitech ofweetikveel welke fabrikant en dan kan ik nog aardig een zakcentje verdienen aan het idee :+. Volgens mij is er nog bestwel vraag naar.)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zoek eens naar "keyboard", "toetsenbord", "mod", "neon"... 't Is wel tweakers.net, huh.
Vb.:

[topic=154649]
[topic=520782]
[topic=223282] (hier staat trouwens ook een kooplink bij)
etc. etc. etc. Er zijn er maar weinig met pics, des te meer met tips.

edit:
Alleen de *letters*? Ben net ook een topic over doorzichtige toetsenborden tegengekomen. Wrijflettertjes + glowire + groot vel karton tegen strooilicht, verven, wrijflettertjes verwijderen. Klaar. Zag ook al een idee over ledjes in elke toets, dat lijkt me waanzin :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
[topic=532939/6/25]

daar staan wel voorbeelden! :P

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik ben een tijdje geleden in Amsterdam naar zo'n LAN-beurs geweest, en nou kreeg ik vanwege die reden van de week een boekje binnen, LAN-Magazine ofzoiets. Daarin stond een toetsenbord (ik geloof door Siemens) dat werkte met laser. Het was een klein kastje welke met laser een toetsenbord op een oppervlak projecteerd. En dan moet je daar dus op typen. Misschien kun je daar eens naar zoeken ? De naam van het beestje weet ik helaas echt niet meer.

Mother, will they like this song?

• J_o_s
  • Laatst online: 02-09-2024

J_o_s

newbie

Op zondag 14 juli 2002 16:17 schreef Mr_Hiney het volgende:

[..]

Ja das een plugin voor Winamp
[offtopic]
Waar kan ik die plugin vinden?
Met de search kom ik alleen bij Plugin voor winamp voor ledjes !!! uit en meer topics erover kan ik niet vinden..

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

HiER sTAAT Het AdRES, mAaR JE GAAT ER DUs ZO VAn typen, OMDAT DE HEle tijd jE capSlOck aAn/UiT gaAT

HETZelfde GELDT dus VOOR jE SCROll/NuM-LOCK, DuS IetS MiNdER vROLIjK daN JE zOu dEnken, JaMmer :?

Keyboard Lights 2

• J_o_s
  • Laatst online: 02-09-2024

J_o_s

newbie

ThaNKs voOr De LinK, aLLeEn ZoalS JE kuNt ZIen IS HET nIET EchT fiJN dat de cAPsLOCK dE HElETiJD aANgaAt, DAt Is BeST wEl IRRitANt LEzen.
* J_o_s zet de plugin uit :)

Thanks in ieder geval nog :)

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:35
Let op: pak zo'n klein boormachientje, frees voorzichtig alle letters uit de toetsen van je moederbord. Plak een plakbandje over je toetsen, laat er dan aan de binnenkant een beetje (doorzichtige) siliconenkit inlopen om ze weer dicht te maken. Plak aan de binnenkant van je toetsenbord een zooi blauwe ledjes, eventueel zilverfolie aan de binnenkant om het beter te reflecteren en je hebt een super lichtgevend moederbord.
Succes!

Verwijderd

wat mij zupper cool en gemakkelijk lijkt is een doorzichtig toetsenbord (de knopjes) (iemand waar te vinden?) en dan blauwe ledjes er onder (heel veel) en dan als je typed op die toets gaat dat knoppie branden (opzich vrij simpel te maken)

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Op zondag 14 juli 2002 18:31 schreef IJzerboot het volgende:
Let op: pak zo'n klein boormachientje, frees voorzichtig alle letters uit de toetsen van je moederbord. Plak een plakbandje over je toetsen, laat er dan aan de binnenkant een beetje (doorzichtige) siliconenkit inlopen om ze weer dicht te maken. Plak aan de binnenkant van je toetsenbord een zooi blauwe ledjes, eventueel zilverfolie aan de binnenkant om het beter te reflecteren en je hebt een super lichtgevend moederbord.
Succes!
Het lijkt me dat je niet wil proberen om in je MOEDERbord te gaan frezen?
karin heeft haar borsten laten vergroten, ze gaat naar bailos. borsten vergroten? bailos? (liedje i beleave in miracles)PIUW PIEUW (kleine tyten)
Deze sig klopt van geen kant : het is "borsten laten vergroten OP Barbedos

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 03:08 schreef E-Mile het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je niet wil proberen om in je MOEDERbord te gaan frezen?
[..]

Deze sig klopt van geen kant : het is "borsten laten vergroten OP Barbedos
T-Mug
Dyslexi

Staat er toch |:(
Pagina: 1