Ik wil graag met Rox mp3's afspelen door erop te klikken. Normaal klik je dan op een file en set je de run action. Als ik dat probeer zegt Rox dat ik alleen de action kan setten voor een 'regular file'. Het 'type' dat die mp3 files hebben is special/executable. Hoe kan ik Rox er toch toe zetten om die files te openen met mpg123? Is er een workaround oid voor? man rox gaf geen nuttige info.
Die mp3-files staan zeker op een Win-partitie? Wat je het beste kunt doen is de files op een fatsoenlijke partitie zetten (Linux). Anders moet je gaan kijken hoe je Rox kunt wijsmaken dattie executables negeert.
Ha, okee.. Als dat het probleem is moet ik die meuk idd moven.. probleem is dan wel dat als ik mijn mp3's move dat ik dan ook direct mijn XFS partitie vol hebOp zondag 14 juli 2002 17:36 schreef Valium het volgende:
Die mp3-files staan zeker op een Win-partitie? Wat je het beste kunt doen is de files op een fatsoenlijke partitie zetten (Linux). Anders moet je gaan kijken hoe je Rox kunt wijsmaken dattie executables negeert.
ik gebruik meestal de gentoo filemanager en die heeft een zelfde soort probleem. Hoe ik het in gentoo (niet de distro dus) oplos is door de mp3 herkenning voor de executable herkenning te zetten (volgorde van de mime types maakt hier dus uit). misschien dat dit in rox ook te doen is?
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Hmm, jullie hebben mij wel op het goede spoor gezet! Met rox heb ik dat executable for known filetypes (zoiets) uitgezet, en nu kan ie ze wel afspelenOp zondag 14 juli 2002 18:07 schreef Sjonny het volgende:
ik gebruik meestal de gentoo filemanager en die heeft een zelfde soort probleem. Hoe ik het in gentoo (niet de distro dus) oplos is door de mp3 herkenning voor de executable herkenning te zetten (volgorde van de mime types maakt hier dus uit). misschien dat dit in rox ook te doen is?
Bedankt voor jullie hulp! Mijn vraag is beantwoord dus hier kan wmb. een slotje op