Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/546Vandaar dat BrEeZaH/CU2/TMF-sletje/aanverwante topics gewoon dichtgaan. Dus probeer ze niet eens te openen, het heeft toch geen zin.
Lijkt mij gewoon onder deze policy vallen, dus lijkt me niet verstandig om toch te plaatsen
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
mja... daarom zat ik te twijfelen want het is meer gewoon een link om over te lachen zoals er zoveel worden gepost in HK, het is niet de intentie van mij om die groep uit schelden ofzo.Op zondag 14 juli 2002 15:12 schreef Compubiter het volgende:
[..]
http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/546
Lijkt mij gewoon onder deze policy vallen, dus lijkt me niet verstandig om toch te plaatsen.
Dus lijkt me het mij geen slecht topic misschien dat andere mensen dan meteen verkeerde replys geven maar dat denk ik niet aangezien iedereen de faq leest
lijkt er meer opOp zondag 14 juli 2002 15:13 schreef Devil het volgende:
Kijk gewoon zelf ff of het je nuttig lijkt. In de hk zijn ze nu niet zo superstreng omdat het een test is, dus in het ergste geval krijg je er een slotje voor. (als je dingen uitvreet die echt niet kunnen krijg je natuurlijk wel OW's en bans enzo)
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Is dat zo veranderd dan, sinds ik niet meer in de HK kom danOp zondag 14 juli 2002 15:15 schreef Sir Vega het volgende:
aangezien iedereen de faq leest

Maar wacht maar even op een reactie van Lunatic, Durden, Dreeke, TTG, of iemand anders die hier iets zinnigs over kan zeggen alvorens toch het topic te openen (hoewel je sowieso waarschijnlijk wel zou wachten
Whicked ja.... eerst wachten..mmm ik ga ff voetballen en dan merk ik wel als ik thuiskom hoe het er voor staat....Op zondag 14 juli 2002 15:19 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Is dat zo veranderd dan, sinds ik niet meer in de HK kom dan![]()
Wat ben jij voor n00b? iedereen leest de faq! () (
) (
)
Maar wacht maar even op een reactie van Lunatic, Durden, Dreeke, TTG, of iemand anders die hier iets zinnigs over kan zeggen alvorens toch het topic te openen (hoewel je sowieso waarschijnlijk wel zou wachten).
(keb wat in je quote veranderd
'k Heb wat in m'n sig veranderdOp zondag 14 juli 2002 15:38 schreef Sir Vega het volgende:
(keb wat in je quote veranderd)

WHAHAHAHAah heheOp zondag 14 juli 2002 15:44 schreef Compubiter het volgende:
[..]
'k Heb wat in m'n sig veranderd
Toelachen of uitlachen?Op zondag 14 juli 2002 15:15 schreef Sir Vega het volgende:
[..]
mja... daarom zat ik te twijfelen want het is meer gewoon een link om over te lachen zoals er zoveel worden gepost in HK, het is niet de intentie van mij om die groep uit schelden ofzo.
Ze hebben het misschien wel gelezen, maar niet iedereen houdt zich eraanDus lijkt me het mij geen slecht topic misschien dat andere mensen dan meteen verkeerde replys geven maar dat denk ik niet aangezien iedereen de faq leest
It's only after you've lost everything that you're free to do anything...
Zit je sneaky op cu2night te kijken?Op zondag 14 juli 2002 15:10 schreef Sir Vega het volgende:
Ik ben een heel leuk profiel tegen gekomen van cu2 (niet van breezer *** en msn **** maar juist het tegenovergestelde daarvan (gozers)), nu loopt het een beetje in lijn met wat mensen in HK zeggen over dat soort types...
Maar goed, het lokt exact dezelfde reacties uit als de andere CU2/Breezer/whatever-posts, dus valt het gewoon onder de policy.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ok.Op zondag 14 juli 2002 16:58 schreef Durden het volgende:
[..]
Toelachen of uitlachen?Ik vermoed het laatste en daarvoor geldt de policy ook. Het is niet de bedoeling dat er grappen worden gemaakt ten koste van anderen, als ze bijvoorbeeld alleen maar een CU2 pagina aan hebben gemaakt. Uitlachen, belachelijk maken of uitschelden valt allemaal onder de noemer: het gebrek aan respect voor een ander, wat dus niet gewenst is. Als je wilt kun je de link wel mailen, dan weet ik ook waar je het over hebt
[..]
Ze hebben het misschien wel gelezen, maar niet iedereen houdt zich eraan
conclusie mode\
dus ik mag het niet posten omdat het reacties uitlokt waarvan iedereen weet dat je ze niet mag maken....?
conclusie mode\
Zo ja... lijkt mij een beetje raar dat zou net zijn alsof we alle winkels moeten sluiten omdat die als ze open zijn een reactie (overval) uitlokt die tegen de regels is?
Of is het zo met het plaatsen van die link dat ik de regel al overtreed?
Ligt eraan. Als jij een topic opent, omdat je iets oprecht leuk vindt en andere gaan het verpesten, gaat hij wel op slot, maar is het jouw schuld niet. Als jij het topic wilt openen, om ze belachelijk te maken, of omdat je weet dat ze waarschijnlijk belachelijk gemaakt worden, had je het topic niet hoeven openen. De intentie is natuurlijk niet altijd uit een topic te halen, maar bij CU2 topics wordt het meestal geplaatst om mensen belachelijk te maken, of weet je iig dat dit waarschijnlijk gaat gebeuren. Je conclusie klopt dus, maar is niet volledig. Aangezien ik ook niet uit je posts kan halen dat je het wilt posten omdat je het echt een goede pagina vindt zijn het niet alleen de reacties die het een slecht topic maken.Op dinsdag 16 juli 2002 13:30 schreef Sir Vega het volgende:
[..]
ok.
conclusie mode\
dus ik mag het niet posten omdat het reacties uitlokt waarvan iedereen weet dat je ze niet mag maken....?
conclusie mode\
Als een winkel weet dat er alleen maar overvallen worden gepleegd zal hij zijn deuren niet opendoen. Als een winkel veel verkoopt en een kleine kans heeft om overvallen te worden, zal hij waarschijnlijk wel opengaan.Zo ja... lijkt mij een beetje raar dat zou net zijn alsof we alle winkels moeten sluiten omdat die als ze open zijn een reactie (overval) uitlokt die tegen de regels is?
Of is het zo met het plaatsen van die link dat ik de regel al overtreed?
Je moet een beetje inschatten hoe het topic ontvangen wordt en wat voor reacties erop komen. Een leuk topic loopt ook nog altijd risico om verpest te worden, maar dan zou je geen een topic meer kunnen openen. Een "slecht" topic is bijna bij voorbaat al kansloos om nog iets leuks te worden. Als je een topic opent, waarbij je van tevoren al weet dat er slechte reacties op komen, dan kun je het beter niet openen. Als je een topic wilt openen, om de slechte reacties, of omdat je iemand af wilt zeiken ben je zelf ook verkeerd bezig.
*kuch* alsof cu2 alleen voor dames isOp zondag 14 juli 2002 17:42 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Zit je sneaky op cu2night te kijken?![]()
![]()
Maar goed, het lokt exact dezelfde reacties uit als de andere CU2/Breezer/whatever-posts, dus valt het gewoon onder de policy.
TMF, CU2, MSN, Breezer and the list goes on
|{ brrr }] |
Hij stelt een verschijnsel aan de orde in de vorm van een column. Dit vind ik wat anders dan een link of foto plaatsen van een paar jongens/meiden om die vervolgens belachelijk te maken en uit te schelden.Op dinsdag 16 juli 2002 15:17 schreef Yellow het volgende:
en .. dit dan http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/2828
TMF, CU2, MSN, Breezer and the list goes on
ik zie het meer zo, het plaatsen van die link en dan kijkt iedereen erna en lacht de makers toe (en denk ik de brezer cultuur uit) maar ze schrijven er niet over. Mischien zetten ze wel alleen maar hulde voor de makers erbij?Op dinsdag 16 juli 2002 16:06 schreef Durden het volgende:
[..]
Hij stelt een verschijnsel aan de orde in de vorm van een column. Dit vind ik wat anders dan een link of foto plaatsen van een paar jongens/meiden om die vervolgens belachelijk te maken en uit te schelden.