Toon posts:

Gainward GeForce3 VIVO vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze kaart heb ik op het oog. Hij is namelijk niet zo duur, en heeft een op het oog aantal leuke extra's.
OK, het is niet de nieuwste kaart, maar dat hoeft voor mij niet.

Gainward Geforce3 Powerpack!!! VIVO Golden Sample
with 64 mb of 3.8ns DDR SDRAM.

Voor games zal ie wel goed presteren toch ? Ik speel Grand Prix 4, Grand Theft Auto 3 en nog een paar andere spellen maar nooit op een hogere resolutie dan 1024*768.

Nu heeft dit ding een video-in. Nu weet ik dat je niet kunt verwachten dat de kwaliteit daarvan even goed is als een stand-alone kaartje maar nu las ik in een review dat je geen geluid krijgt als je iets captured ?!?

Heeft iemand ervaringen met die video-in ? Geeft dat een beetje redelijke beeldkwaliteit. Welke resolutie is zijn maximum ? Mocht er geluid mogelijk zijn met die video-in is dat dan mono of stereo ?

Als iemand deze kaart heeft, laat dan even weten of je er tevreden over bent. En als je niet erg blij bent met deze kaart laat dan even merken waarom niet.

Alvast Bedankt.

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Op zondag 14 juli 2002 15:08 schreef newbiealert het volgende:
Deze kaart heb ik op het oog. Hij is namelijk niet zo duur, en heeft een op het oog aantal leuke extra's.
OK, het is niet de nieuwste kaart, maar dat hoeft voor mij niet.

Gainward Geforce3 Powerpack!!! VIVO Golden Sample
with 64 mb of 3.8ns DDR SDRAM.

Voor games zal ie wel goed presteren toch ? Ik speel Grand Prix 4, Grand Theft Auto 3 en nog een paar andere spellen maar nooit op een hogere resolutie dan 1024*768.

Nu heeft dit ding een video-in. Nu weet ik dat je niet kunt verwachten dat de kwaliteit daarvan even goed is als een stand-alone kaartje maar nu las ik in een review dat je geen geluid krijgt als je iets captured ?!?

Heeft iemand ervaringen met die video-in ? Geeft dat een beetje redelijke beeldkwaliteit. Welke resolutie is zijn maximum ? Mocht er geluid mogelijk zijn met die video-in is dat dan mono of stereo ?

Als iemand deze kaart heeft, laat dan even weten of je er tevreden over bent. En als je niet erg blij bent met deze kaart laat dan even merken waarom niet.

Alvast Bedankt.
-Een GeForce 3 presteerd nog prima in games hoor!

-De kwaliteit van video in hoeft niet per se slecht te zijn, maar hoeft ook niet goed te zijn :+

-Tuurlijk zit er geluid bij (mits je een geluids kaart hebt natuurlijk :P)

-De resolutie van een TV is 800X600 op zijn hoogst dacht ik (niet hoger in eider geval)

-Ik heb geen ervaringen met die kaart > heb een Leadtek

Ik denk dat je dit ook wel met de Search had kunnen vinden of in de FAQ

/edit
welkom op GoT trouwens ;)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:34
Die 2 spellen doen het heel goed op 1024x768, daarover hoef je je geen zorgen maken.

Gainward kaartjes zijn gewoon goeie degelijke kaarten en die nog zijn over te clocken ook :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler