ik heb gister koeler eraf gehaald om schoon te maken breekt er net zon stukje van socket af (socket a jah) nu ligt de pc op zijn kant en lukt helft van de tijd om wat te doen maar nie ech lang, hoe los ik dit op? en hoeveel gaat dit kosten
pls hellup
had ik laatst ook heb er zon termaltake cooler (zon goudkleurige ronde) op gezet, die pakte net dat andere pootje (anders als diegene is was afgebroken)
ff shoppen bij de computerboer op de hoek dus...
ff shoppen bij de computerboer op de hoek dus...
A wise man's life is based around fuck you
edit: goedwerkende pcOp zondag 14 juli 2002 15:07 schreef Mr_Blue het volgende:
doe ik dat morge direct want, leven suckt zonder goede pc
Ja zou net zeggen..Op zondag 14 juli 2002 15:12 schreef Tutti-frutti het volgende:
[..]
edit: goedwerkende pc
Verwijderd
Ja dat wilde ik net zeggen.Op zondag 14 juli 2002 15:12 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
Ja zou net zeggen..
als we toch gaan mierenneuken...
Er zijn inderdaad koelers die i.p.v aan 1 nokje per kant (van de socket) 3 nokjes pakken.Op zondag 14 juli 2002 15:01 schreef Mr_Blue het volgende:
ik heb gister koeler eraf gehaald om schoon te maken breekt er net zon stukje van socket af (socket a jah) nu ligt de pc op zijn kant en lukt helft van de tijd om wat te doen maar nie ech lang, hoe los ik dit op? en hoeveel gaat dit kostenpls hellup
Is wel even zoeken.
Succes !.
Edit:
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook ooit gehad, heb het toen kunnen oplossen met mijn broertjes mechano doos
suc6 man
suc6 man
Volcano 7+ gebruikt ze alle 3... Goede koeler ook nog, houd mijn xp2000+ op medium op 36 graden idle [kamertemp 21]
Of een Taisol. Die gebruikt ook alle pinnetjes van de socket.
Verwijderd
dragon orb 3 heeft ook aan beide kanten 3 pootjes nodig. Misschien is dat wat. Wel een helicopter geluid, maar niet zo duur meer. En ze coolen goed.
Of koop een koeler die gebruik maakt van die vier grote gaten rondom de socket (als je die hebt tenminste). Ik kan de Alpha 8045 aanraden
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
jah die gaten zitten er!! goed idee man!Op zondag 14 juli 2002 19:48 schreef RAID-0 het volgende:
Of koop een koeler die gebruik maakt van die vier grote gaten rondom de socket (als je die hebt tenminste). Ik kan de Alpha 8045 aanraden
www.google.comOp maandag 15 juli 2002 21:03 schreef Mr_Blue het volgende:
kan iemand ff linkje geven waar ik geschikte cooler kan kopen? kan niet vinden
Als zoekparameters kun je gewoon de merk/typenamen van de bovengenoemde koelers invoeren. Je kunt ook een beetje fantasievol zijn en gewoon www.naamvankoelerfabrikant.com gebruiken, zoals www.thermaltake.com
Verder kun je prijzen vergelijken op tweakers Pricewatch en www.prijsindex.net
Pagina: 1