RIVA TNT2 M64 32 MB + TV-Out IC9 doorgebrand

Pagina: 1
Acties:

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-06 20:06
Hallo,

Ik heb een TNT2 M64, het merk van de kaart wet ik niet, maar er is een IC doorgebrand na hem een tijdje te hebben gebruikt. Ik heb hem gebruikt gekocht en volgens mi zit er een ultra BIOS in, maar dat weet ik niet zeker. De doorgebrandde IC is natrrulijk niet de TNT2 chip, ook niet ht geheugen of de BIOS chip, maar een andere die volgens mij voor de TV-out dient. I heb de IC er nu afgesoldeerd, maar ik kan niet meer lezen welke het is. Nu zou ik dat graag weten. Ik kan het volgende nog lezen:
CH[weg]
CH[weg]
RU[weg]
MBX32

Tnx

Tom

Online LED calculator

Verwijderd

ultra bios kan niet eens werken omdat hardware matig gewoon bandbreedte mist.. ik heb dezelfde kaart alleen zondert tv-out.. wees blij tis een kutding dus..

• tomvleeuwen
Hij werkt ook zonder de TV-Out IC!!!!!!(net ondervonden)
Ik heb zelf de Ultra BIOS er niet ingezet en zou hem er graag weer uit willen hebben. Mr Blue, zou jij je BIOS willen dumpen en naar mij mailen of hier posten? (of iem. anders met TNT2 M64)Of weet iemand er een te vinden op internet of nog op zijn HD? Dan heb ik in ieder geval een beetje een normale videokaart die niet elke 5 minuten vast loopt.
Dan laat ik de TV-Out wel zitten want daar heb ik toch niets aan

Alvast hartelijk dank,
Tom

Online LED calculator

• tomvleeuwen
Ik heb nu eindelijk een bios dump op internet gevonden, alleen accepteert Nvflash mijn eeprom niet :(
weet iemand een beter flash programmatje voor mijn TNT2 M64?
Tnx

Tom

Online LED calculator