V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A schakelmateriaal
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb met een 3310 even gekeken en dat gaat ook een stuk vlotter dan bij de 6210.
Dat het ff duurt voor je je inbox in komt ligt aan het aantal sms-jes wat je hebt lijkt me, dit is verder ook niet echt hinderlijk vind ik. Alleen het menu zelf is niet al te snel..
van horen zeggen komt dit omdat ie dan alles inleest oid
maar na 1 minuut ongeveer is is gewoon snel
Verwijderd
Klopt, ik heb dan wel een sony cmd-j70, maar de SIM kaart is dus de bottleneckOp zondag 14 juli 2002 16:11 schreef Vos het volgende:
bij mij is ie alleen sloom als ik hem net aangedaan heb
van horen zeggen komt dit omdat ie dan alles inleest oid
maar na 1 minuut ongeveer is is gewoon snel
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Het ligt vaak bij de SIM, dus als je SMS wil gaan lezen enzo, telefoonboek enzo (op sim dan).
Dan maar overclocken jah
invoeren bij je "begin" scherm met de
provider in je display (v5.56 is de nieuwste)
Verwijderd
Misschien scheelt dat
Verwijderd
ik heb ook een 6210 en die is gewoon stukken trager als mijn oude 5110, die was echt veel sneller (exact dezelfde SIM). Ligt dus gewoon aan de telefoon.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Verwijderd
Jij snapt het niet, noem het dan niet gelijk onzin!Op dinsdag 16 juli 2002 02:04 schreef psy het volgende:
Wat een onzin over die sim...
ik heb ook een 6210 en die is gewoon stukken trager als mijn oude 5110, die was echt veel sneller (exact dezelfde SIM). Ligt dus gewoon aan de telefoon.
Als je simgeheugen in vol is, dan wordt bij de 6210 de rest in je telefoongeheugen opgeslagen. bij de 5110 is het simkaart vol=vol
Oplossing 1: Haal nummers eruit die je toch niet belt, sla geen smsjes op.
Oplossing 2: Ga naar de nokia store toe en laat je software flashen voor een nieuwere versie (of doe dit zelf
als je in de buurt van deventer woont, zit daar een bedrijfje die het ook doet, nl: kruutbosch en de weert. De Nokia stores zitten in Amsterdam, Maastricht en Rotterdam
Maar is het probleem dan ook opgelost als er een nieuwere software versie op wordt gezet?Op dinsdag 16 juli 2002 10:37 schreef Sebazztiaan het volgende:
Hoe voller je geheugen van je 6210 is hoe langzmer hij navigeerd door het menu, bijv 15 smsjes en 180 nummers, tja dan duurt het nog al lang
Oplossing 1: Haal nummers eruit die je toch niet belt, sla geen smsjes op.
Oplossing 2: Ga naar de nokia store toe en laat je software flashen voor een nieuwere versie (of doe dit zelf)
als je in de buurt van deventer woont, zit daar een bedrijfje die het ook doet, nl: kruutbosch en de weert. De Nokia stores zitten in Amsterdam, Maastricht en Rotterdam
Verwijderd
Op maandag 15 juli 2002 20:57 schreef Wisey het volgende:
*#0000#
invoeren bij je "begin" scherm met de
provider in je display (v5.56 is de nieuwste)
Tnxz, zijn er nog meer van dat soort leuke codes
Nee dat is niet waar! Ik krijg nu NOG telkens de melding dat als ik een nummer opsla dat de GSM het op de SIM-kaart heeft opgeslagen. Zo lang ik die melding krijg slaat hij het toch echt op de SIM op hoor...Op dinsdag 16 juli 2002 08:20 schreef noki_JA het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, noem het dan niet gelijk onzin!
Als je simgeheugen in vol is, dan wordt bij de 6210 de rest in je telefoongeheugen opgeslagen. bij de 5110 is het simkaart vol=vol
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
We hebben het nog steeds over SMS berichten die op je simkaart staan hoor.Op dinsdag 16 juli 2002 14:41 schreef psy het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar! Ik krijg nu NOG telkens de melding dat als ik een nummer opsla dat de GSM het op de SIM-kaart heeft opgeslagen. Zo lang ik die melding krijg slaat hij het toch echt op de SIM op hoor...
En die worden toch echt in je telefoongeheugen opgeslagen, of je wil of niet.
Als je de nieuwe software erop zet, dan is hij per definitie sneller.Op dinsdag 16 juli 2002 12:18 schreef --Erik-- het volgende:
[..]
Maar is het probleem dan ook opgelost als er een nieuwere software versie op wordt gezet?
Dat geldt alléén als je veel sms'jes opslaat. Dat doe ik nooit, en dat deed ik bij de 5110 evenmin. Als ik slechts een paar sms'jes heb (zeg vijf) dan heeft hij echt twee seconden nodig om er een te openen (met de belachelijke tekst "wordt geopend" hou toch op zeg, alleen dat al kost performance), als mijn oude 5110. DAT wil ik zeggen...en dat bewijst voor mij in ieder geval dat de 6210 onnodig langzaam is.Op dinsdag 16 juli 2002 19:24 schreef noki_JA het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over SMS berichten die op je simkaart staan hoor.
En die worden toch echt in je telefoongeheugen opgeslagen, of je wil of niet.
Hoe verklaar je dat dan? Het is net als met XP, nieuwer en mooier, maar wel langzamer
Dus gewoon even je actieve geheugen van SIM naar Telefoon veranderen..