Toon posts:

Boot sector

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb overal gekeken
maar ik heb een hier een 140mhz staan
en die geeft aan.
Previous boot sector.
Wat houd dat in en hoe kan ik verder gaan?..
Win 98 moet er weer ff opnieuw op!!

Verwijderd

'Previous boot sector' geeftie aan bij het installen :?

anyway, weet niet wat dat inhoud, maar probeer eens fdisk/ mbr bijv. :)

Verwijderd

Topicstarter
Toetsenbord werkt ook niet!!
en ik kom niet in dos voordat ie in dos moet starten geeft hij al aan previeus boot sector..
Dus kan ook niet de BIOS in komen!!!....... :? :(

Verwijderd

:7

koevoet of voorhamer

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik soms ook. alleen denk dat ik er niet mee opschiet!!!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 13:39 schreef Filchner het volgende:
Toetsenbord werkt ook niet!!
en ik kom niet in dos voordat ie in dos moet starten geeft hij al aan previeus boot sector..
Dus kan ook niet de BIOS in komen!!!....... :? :(
Dat lijkt misschien zo..

Geef eens wat meer info want aan 'ik heb hier een 140mhz staan' heeft niemand iets :P

Of dacht je dat Tweakers allemaal kunnen gedachten lezen ofzo?

Verwijderd

Zal wel een bescherming van de bootsector vanuit de BIOS zijn. Lijkt me geen NOS vraag.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:26

deadinspace

The what goes where now?

Dit lijkt mij ook niet echt een NWOS topic.

Als het je hardware is moet je in een van de hardware fora zijn (OH probably), in het geval van een probleem met de BIOS is OH ook de beste keuze.
Als je problemen met DOS hebt dan lijkt SA mij de beste keuze aangezien je DOS alleen wil gebruiken om Windows te installeren.

Aangezien de BIOS het probleem lijkt, move ik hem naar OH.

NWOS --> OH

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je een ander icoontje neemt ben ik wel bereid iets zinnigs te zeggen >:).'
Edit: ik heb je icoontje al toegevoegd in inet security. Hij wordt niet meer geladen.

Wat is 140mhz? Je processor, je fsb, je fiets :? Tis geen gezond getal dus dat is in ieder geval al niet goed.

Probeer even in je bios te komen en te kijken of je toetsenbord het daar doet. Voor de duidelijkheid, je bios wordt geladen tijdens de eerste 10~15 sec bij het opstarten. Voor dos mode en windows dus. Gewoon eventjes op de knop "del" drukken.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er mis met mijn icoon?

En jah, Ik probeer mijn BIOS in te komen.
Computer is verders helemaal leeg.
Ik start mijn computer op met een 140mhz processor en 128mb ram. Dan druk ik op del. alleen mijn toetsenbord doet het helemaal niet!!!!
Nu heb ik het vermoede dat mijn moederbord kapot is waar de steker van het toetsenbord in moet. Maar ik vraag hier om help omdat ik er geen reet van snap!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 14 juli 2002 21:22 schreef Filchner het volgende:
Wat is er mis met mijn icoon?
Ehm. Hij knippert een beetje. Was ook een van de dingen die mij opviel dat ik dit topic opende.

Kun je niet proberen je bios te resetten? Als daar iets mis is, zet je dat op die manier weer goed. Als het je bootsector is schiet je hier echter weinig mee op.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Sorry maar dit is een rampzalig topic. Maak een nieuw topic in OM (Hd probleem), geef in je topic DUIDELIJKE info over je systeem en doe eens rustig aan met de !!!, zwaar irritant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.