Temperaturen op MSI 845 Ultra-ARU afwijkend?

Pagina: 1
Acties:

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 09:28

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Topicstarter
Ik heb een vraag ik vertrouw de temps op mijn MSI 845 Ultra-ARU niet. Hebben hier meer mensen last van? Is dit bekend probleem? Ik kan momenteel niet testen met een ander MB. Maar als ik een thermometer in me case hang dan scheel de temp toch wel wat.

*empty*

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ik had eerst hetzelfde met een 645 MAX2 LRU.
Ik had hem nl eerst in een A-open desktop en toen werd m'n P41.8A@2.4 met Vcore 1.475 nog een dikke 55 graden.Gisteren heb ik hem overgeplaats in m'n Bigtower en nu wordt ie niet warmer dan 43 graden.Ik heb het idee dat dat laatste wel aardig klopt

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• MR_VIPER

MR_VIPER

Topicstarter
Ik heb chieftec DX-01-B Dus entry level server case (midi-tower) 4 case fans (Die toch echt koude lucht verplaatsen) en standaard intel Retail cooler.

Als ik thermometer in me case hang scheelt dat 6 graden met de readings van Bios / PC Alert en MBM5. Heb helaas geen sensor meer liggen om Proc te meten maar ik ben bang dat dat ook zeker 6 graden scheelt (of meer). Heb al laatste bios en drivers.

Iemand anders nog ideeën.

*empty*

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zondag 14 juli 2002 13:58 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik heb chieftec DX-01-B Dus entry level server case (midi-tower) 4 case fans (Die toch echt koude lucht verplaatsen) en standaard intel Retail cooler.

Als ik thermometer in me case hang scheelt dat 6 graden met de readings van Bios / PC Alert en MBM5. Heb helaas geen sensor meer liggen om Proc te meten maar ik ben bang dat dat ook zeker 6 graden scheelt (of meer). Heb al laatste bios en drivers.

Iemand anders nog ideeën.
Nee gewoon nog alles standaard

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• MR_VIPER

MR_VIPER

Topicstarter
Ik ben nog ff aan het testen geweest. Alles staat standaard en ik vind de waardes te hoog. Als ik mijn systeem overclock naar 2.42Ghz dan komt er nog eens 10 graden bij (61graden Celsius) Terwijl mijn CPU nu rond de 47 graden geeft idle op de normale waardes dus op 2,20 ghz en stressed rond de 50 graden. Is dit normaal. Bij mijn weten zou het toch een graad of 6 zeker minder moeten zijn. Heb stock intel cooler die er goed opzit. Case temps zijn met standaard aflezing uit mbm enz. rond de 34 graden. Terwijl het met een normale thermometer zo'n 6 tot 7 graden minder is.

Ik blijf erbij dat die temps op het MB niet goed zijn. Anderen met ervaring over dit MB of met soortgelijke problemen op MSI bord laat ff wat weten.

*empty*

Verwijderd

kut man

• MR_VIPER

MR_VIPER

Topicstarter
Door Mr_morpheus - zondag 14 juli 2002 17:33

--------------------------------------------------------------------------------
kut man
Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg dan niks.

*empty*

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Op zondag 14 juli 2002 17:33 schreef Mr_morpheus het volgende:
kut man
Aan dit soort posts hebben we niks. Ik heb nog wat andere posts van je bekeken en die zijn van hetzelfde sneue niveau. Bij deze dus een officiële waarschuwing voor je, temeer omdat je ook nog eens je in zulke woorden uitdrukt :{

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1