[cs] Zal ik het weer gaan spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 19:43
Hallow, ik heb ineens zin in cs, heb het alleen nu al langer als een jaar niet meer gespeeld (ja af en toe op lan's etc, of met bots en een illegale key), maar nu heb ik mn orginele halflife versie terug gevonden (lag bij een vriend :( ) en nu vraag ik me af of het nog wel waard is om er weer mee te beginnen, is de gameplay nog wel zo uniek als eerst?

Verwijderd

Multiplayer wel :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 19:43
daar gaat ut me ook om

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

is je eigen mening je hoeft niet aan ons te vragen of jij het leukt vindt :?

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Tja wat houdt je tegen om het te proberen? Installeer t, speel t, en beslis dan...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-11 14:11
ieder z'n eigen keus |:(
maar zolang je niet gaat cheaten heb je mijn zegen :+

Verwijderd

Ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd, maar ik vond er eigenlijk niet zo veel meer aan. De graphics zijn heel erg achterhaald en er zijn ondertussen nieuwe multiplayer spellen (Soldier of Fortune 2 is multiplayer bijv. heel erg goed).

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Spel is opzich niet zoveel verandert, ze hebben het springen zo gemaakt dat als je springt dat je haast stil staat ( jammer >:) ) verder heb je wel vaker headies :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Als je van veel lucky sproeikills houdt wel

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 11:41 schreef DarkShadow het volgende:
Hallow, ik heb ineens zin in cs, heb het alleen nu al langer als een jaar niet meer gespeeld (ja af en toe op lan's etc, of met bots en een illegale key), maar nu heb ik mn orginele halflife versie terug gevonden (lag bij een vriend :( ) en nu vraag ik me af of het nog wel waard is om er weer mee te beginnen, is de gameplay nog wel zo uniek als eerst?
Probeer het uit zo ik zeggen.Denk niet dat je het leuk gaat vinden .......

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom niet?
Vakantie; dus je hebt alle tijd, dus dan kan je er achter komen of je het nog steeds leuk vind of kan.. ;)

Zo veel is de gameplay toch niet veranderd door die updates? :?

🌞🍃

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 15:26

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is dit voor vraag?

LinkedIn WoT Cash Converter

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik zou zeggen probeer het gewoon uit, dan zie je het wel. Ik heb het ook een jaar niet meer gespeeld. Er kwamen opeens te veel cheaters enzo, ik weet niet hoe dat nu is in de andere en nieuwe versie, ik zou zeggen probeer het gewoon.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26
Probeer het gewoon, beetje onzinnig om er een topic over te openen als je het mij vraagt.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.