Toon posts:

[Debian] Woody release op 21 juli?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In dit interview met Ian Jackson las ik dit:
You're quite right, and I seem to be forgetting I'm supposed to be interviewing you, not having a chat. =) But that said, what chance do you think we have of a release some time this year?

What, you want me to predict the release date for woody? :-) I don't know. In January I bet a friend of mine that woody wouldn't release within 6 months. Everyone thought I was mad, but now it looks like I might win my bet. He has until the 21st of July ...
ik vindt dat woody nu wel is stable mag worden zodat er een nieuwe testing komt met b.v. een nieuwe xfree, kde, gnome enz.

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 18:08

Arioch

<geek>

pfff nog zo lang :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 11:41 schreef Bl4cKH4T het volgende:
pfff nog zo lang :(
je kan ook gentoo nemen....die is meestal sneller. Maar Debian is door dit release gedrag wel oerstabiel en het draait daardoor ook op een hele hoop archjes.

Verwijderd

Je topic-titel is een beetje bedriegelijk. Hij zegt niet meer dan dat zijn "vriend" nog tot 21 januari heeft om Woody te releasen, anders heeft Ian de weddenschap gewonnen.

Dit stond afgelopen dinsdag in DWN:
Woody Release Status. Anthony Towns sent in another [22]status report in which he discusses the reasons that currently delay the Woody release. The security build infrastructure still has its flaws that need to be addressed. There is still a backlog of security related problems which need to be fixed before the release. Even with those problems, it looks like the release is close.
22. http://lists.debian.org/debian-devel-announce-0207/msg00005.html
Dus het is al dichtbij, maar of dichtbij over een week al is, is nog maar de vraag. Mijn gok: Duurt nog wel tot ver in of na augustus voordat woody gereleased zal worden.
It ain't finished until it's finished. En daar houden ze zich ook echt aan bij Debian

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 21:46

Confusion

Fallen from grace

compukid schreef:
ik vindt dat woody nu wel is stable mag worden zodat er een nieuwe testing komt met b.v. een nieuwe xfree, kde, gnome enz.
Stabiliteit is het probleem niet. Woody is stabiel. De problemen zitten hem in het opzetten van een security-update infrastructuur voor alle -tig ondersteunde architecturen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Pffff...ze hadden de hele testing-branch uitgebracht zodat ze snellere releases zouden kunnen maken. Nu is dat misschien wel zo, maar dan hebben ze weer problemen met de security-organisatie. Het blijft tobben als je zo veel archs ondersteunt, dat zien we wel weer.

Trouwens, i386 is al wel stable genoeg voor een release, dus da's geen probleem. ik mis alleen de testing nu een beetje. Sid is wat al te bleedin' edge voor de meeste dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 15:05 schreef Valium het volgende:
Trouwens, i386 is al wel stable genoeg voor een release, dus da's geen probleem. ik mis alleen de testing nu een beetje. Sid is wat al te bleedin' edge voor de meeste dingen.
volgensmij waren er bij i386 ook nog te veel release-critical bugs...

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 14 juli 2002 15:05 schreef Valium het volgende:
Pffff...ze hadden de hele testing-branch uitgebracht zodat ze snellere releases zouden kunnen maken. Nu is dat misschien wel zo, maar dan hebben ze weer problemen met de security-organisatie.
Mja, dit is wel de eerste release waarbij gebruik van Testing wordt gemaakt (Toen Potato uit kwam was er alleen maar Stable en Unstable).
Ik hoop dat het volgende keer wat vloeiender gaat, want het duurt idd te lang zo.

Ik heb btw even een vraagtekentje achter de topictitel gezet, want die leek net een aankondiging (precies die soort die Debian juist niet doet).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 18:14 schreef deadinspace het volgende:

Ik heb btw even een vraagtekentje achter de topictitel gezet, want die leek net een aankondiging (precies die soort die Debian juist niet doet).
tnx
Pagina: 1