Convertor fan-aansluiting <-> voedingkabel

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 22:22
Aangezien ik niet weet hoe zo'n ding heet en ik het al aan andere mensen heb proberen uit te leggen (die niks van mijn verhaal snapten), heb ik even een foto gemaakt waar het om gaat:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.angenois/Verlengkabel.jpg

Het is zoals nu wel te zien is, een soort verlengkabel voor een fan (Papst) die verandert in een aansluiting die direct aan de voeding kan. Mijn moederbord (Gigabyte GA 7VRXP) heeft maar 2 van die aansluitingen (1x CPU, 1x fan). Ik kom er 2 te kort die op mijn vorige mobo (Asus A7V) wel riant aanwezig waren. Ik dus nu dus constant met een open kast, die ik liever dicht zou hebben, maar de airflow ontbreekt dan.

Zonder duidelijke omschrijving van mij is het natuurlijk moeilijk om zoiets te kopen. Nu dus een plaatje (met mijn net nieuwe cam ;)). Wie kan mij vertellen waar ik deze dingetjes kan kopen?

(Ik meende dat dit topic hier wel zou kunnen, anders misschien in overige hardware.)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

is het zoeits?

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/5-5G.JPG

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ehm een kroonsteentje ertussen duwen :P :P
Die connector die direct op je voeding past heet een Molex-connector :)

dude... wait... what...

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 22:22
Ik heb dus precies dezelfde nodig van de foto. Dat handige kabeltje kreeg ik volgens mij bij mijn Volcano7 koeler. Ik zou niet weten waar ik die dingen los kan kopen. Mijn lokale boer heeft ze niet namelijk. Vond dat al vreemd, maar ja.
Op zondag 14 juli 2002 11:53 schreef ThaBadBoy het volgende:
is het zoiets?

[afbeelding]
Jah, volgens mij is dat hem! Ik lees:
"Voor de aansluiting van een 3-pin koeler (CPU-koeler, kastkoeler etc.) op een 4-pin voedingsstekker."

Damn, dat ik die site niet kende |:(

* Smarron schaamt zich een beetje :P

Ik ga er meteen een hele zooi andere troep kopen! Thanx!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Succes :)