Toon posts:

Antec/Chieftec kopen zonder voeding, waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik heb stad en land afgebeld en gemailed, en er zijn verdacht weinig bedrijven die reageerde dat ik een kast van antec/chieftek kon bestellen zonder voeding...

Computer-land dacht zelfs zo grappig te zijn door te zeggen, we schroeven hem eruit, maar korting krijgt u niet.

En zo heb ik nog een rits bedrijven benadert... een BC3 topic werd gesloten, omdat et oud was, en ik niet kon zoeken...

nou ik heb gezocht in de search, maar kon weinig interessants vinden omtrend dit onderwerp, daarbij veranderen webshops per maand van producten etc...
vandaar dat ik er nu een nieuwe topic voor open...

Mensen die mij adressen kunnen geven, of links?
Overigens, ik vind het raar hoor, et enige bedrijf dat kon leveren zonder voeding, was een rare toko verweg, en die gaf 15 euro korting, op een CHieftek voedingf van 350 watt.. terwijl het type dat er in zat, te koop was in de pricewatch voor 51 euro... (smerig gedoe)...

//edit geplaatst in C&E omdat ik hier verwacht dat de meeste mensen mooie dingen kopen voor zo weinig mogelijk, omdat ze zelf al veel hebben :+

Verwijderd

en deze dan > http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=274&Doel=2&Main_ID=&Shop_Car=2

Lijkt erop dat deze kasten geen voeding hebben.
heb zelf geen ervaring met deze shop, maar het assortiment is wel ok (ze hebben zelfs de geluidsdempende matten voor de chieftecs)

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Op zondag 14 juli 2002 11:09 schreef drLiter het volgende:
Ola,

Ik heb stad en land afgebeld en gemailed, en er zijn verdacht weinig bedrijven die reageerde dat ik een kast van antec/chieftek kon bestellen zonder voeding...

Computer-land dacht zelfs zo grappig te zijn door te zeggen, we schroeven hem eruit, maar korting krijgt u niet.

En zo heb ik nog een rits bedrijven benadert... een BC3 topic werd gesloten, omdat et oud was, en ik niet kon zoeken...

nou ik heb gezocht in de search, maar kon weinig interessants vinden omtrend dit onderwerp, daarbij veranderen webshops per maand van producten etc...
vandaar dat ik er nu een nieuwe topic voor open...

Mensen die mij adressen kunnen geven, of links?
Overigens, ik vind het raar hoor, et enige bedrijf dat kon leveren zonder voeding, was een rare toko verweg, en die gaf 15 euro korting, op een CHieftek voedingf van 350 watt.. terwijl het type dat er in zat, te koop was in de pricewatch voor 51 euro... (smerig gedoe)...

//edit geplaatst in C&E omdat ik hier verwacht dat de meeste mensen mooie dingen kopen voor zo weinig mogelijk, omdat ze zelf al veel hebben :+
JE krijgt nooit de kast met 51 euro korting omdat ze de voeding eruit halen, het is een verkoops prijs, ik denk dat je met die 15 euro korting heel tevreden mag zijn. Je kan wel proberen om hem met voeding te kopen, en darna de voeding bij V&A aanbieden.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 15:56

Shuriken

Life is all about priorities

Heb je al gevraagd bij www.tweakshop.nl? In het verleden verkochten ze die kasten zonder voeding.
Dus het lijkt me dat ze niet zo moeilijk erover zullen doen.

Maar verwacht geen korting van 50 Euro op een kast. Want een dergelijke voeding kost inkoop veel minder.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Ik denk dat je ook beter een kast met voedeing kan kopen en dan later proberen die voeding weer te verkopen. Je kan idd niet veel korting verwachten als ze de voeding er voor je uit schroeven.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 11:14 schreef vip32 het volgende:
en deze dan > http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=274&Doel=2&Main_ID=&Shop_Car=2

Lijkt erop dat deze kasten geen voeding hebben.
heb zelf geen ervaring met deze shop, maar het assortiment is wel ok (ze hebben zelfs de geluidsdempende matten voor de chieftecs)
Dude! Held!
echt waar 79 euro voor die zwarte chieftec midi tower, is werkelijke en schijntje! een schijntje!

ga vandaag nog bestellen, hardstikke bedankt voor die link dude!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 11:31 schreef drLiter het volgende:

[..]

Dude! Held!
echt waar 79 euro voor die zwarte chieftec midi tower, is werkelijke en schijntje! een schijntje!

Minimaal €11,- verzend kosten, laat ik nou mijn Chieftec miditower voor €90,- hebben gekocht met voeding, maja dat was bij Memo. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 11:34 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Minimaal €11,- verzend kosten, laat ik nou mijn Chieftec miditower voor €90,- hebben gekocht met voeding, maja dat was bij Memo. :)
Ja en memo is failliet en gaan deze week alles verkopen, voor weinig, maar als de kasten op zijn, ga ik dat risico niet lopen in den haag :+

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 11:46 schreef drLiter het volgende:

[..]

Ja en memo is failliet en gaan deze week alles verkopen, voor weinig, maar als de kasten op zijn, ga ik dat risico niet lopen in den haag :+
www.memo.nl hieruit kan ik opmaken dat de verkoop alleen in Den Bosch is, nog verder dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 11:51 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

www.memo.nl hieruit kan ik opmaken dat de verkoop alleen in Den Bosch is, nog verder dus ;)
dat bedoel ik, den bosch ... |:( :+

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
heb ook men chieftec weg bij freezinghardware.nl ze hebben een leuk assortiment service is heel goed, heb je die cijfers in de shopsurvey gezien :D

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 12:03

themaxter

Bugged..

Bij alternate (www.alternate.nl) hebben ze ze ook zonder voeding, ga hem daar binnenkort halen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 12:13 schreef themaxter het volgende:
Bij alternate (www.alternate.nl) hebben ze ze ook zonder voeding, ga hem daar binnenkort halen :)
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@www.alternate.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
weet je nog prijzen? waar zitten ze btw?

Verwijderd

Kheb hem ook bj alternate gehaald........iets van 101 euro inclusief verzend kosten......
Zondervoeding uiteraard !

Bevalt me prima !

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

alternate is goedkoop.. 109 euro (big tower)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 21:04

[..]

Dude! Held!

Wel vreemd dat die andere kleuren duurder zijn... ik wil namelijk een rode gaan kopen, en die is dus lekker 10 pleuro duurder :(
Maarja, altijd nog een stuk beter dan die 130 E bij andere bedrijven >:) <:)

Verwijderd

Laatst een chieftec alienware server tower gekocht bij www.tweakshop.nl , heb er meer kasten vandaan... echt super, en deze keer zonder voeding, werd er 30 euro vanaf getrokken, toch netjes!

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025

[..]

Dude! Held!

het kan nog goedkoper! ;)

64 euro en 15 cent.

25 euro verzendkosten.

http://www.mindfactory.de/

Kun je beter nog meer bestellen, dit zakie is namelijk erg goedkoop.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 21:00 schreef duncanvdlinden het volgende:

[..]

het kan nog goedkoper! ;)

64 euro en 15 cent.

25 euro verzendkosten.

http://www.mindfactory.de/

Kun je beter nog meer bestellen, dit zakie is namelijk erg goedkoop.
te laat :)

al besteld @ die andere dudes :)

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-02 17:15

PnD

like in Pinda ^_^

Gna gna >:)

Keb de Chieftec TX-10SLD, de zilveren dus :p
Met side fan voor 80 euro gefixxed :)

vd vrachtwagen gevallen produkten ownen aars 8-)

Verwijderd

Splash schreef op 14 juli 2002 @ 13:35:
[...]

Wel vreemd dat die andere kleuren duurder zijn... ik wil namelijk een rode gaan kopen, en die is dus lekker 10 pleuro duurder :(
Maarja, altijd nog een stuk beter dan die 130 E bij andere bedrijven >:) <:)
Waarom r00d dat is zoooooooo lelijk ;)
Pagina: 1