Wat is toch fijn om...

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57
...een fijne installatie hebben en daarop een van je favoriete cd's te beluisteren :)

/pats

http://forum.fok.nl/showtopic.php/88175/4/25

/end pats :P

slotje :P

:)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 13:45
Ik heb niet eens een stereo, vind ik geldverspilling, al mijn mp3s (ongeever 1hd vol, 30gb) staan dus op me pc en luister ik af, heb ik 2 tweeters en 1 grote woofer op aangesloten, geeft mooi geluid.

Maar die boxen die jij hebt staan zien der cool uit, als ze nu ook nog eens goed zijn helemaal toppie :D
Als ik zulke boxen op mijn kamer zou hebben zou de halve buurt binnen 1 minuut de politie bellen dat geluid te hard is.

• ransbal
  • Laatst online: 08:57
Op zondag 14 juli 2002 04:48 schreef Novah het volgende:
....
Als ik zulke boxen op mijn kamer zou hebben zou de halve buurt binnen 1 minuut de politie bellen dat geluid te hard is.
nergens voor nodig, als je op een fijne set maar muziek luistert hoeft het niet hard :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:14

FFF

klopt...

ik heb een

Bryston 3b eindbak
arcam delta 110 voorversterker
Quadral shogun speakers
Philips cd 600

De versterkers mag ik denk ik wel high end noemen, de speakers, doen het goed op hifi niveau, en de cd speler is mega brak, ik speel nog beter vanaf me computer, maar ja alles kost wat dus nog ff sparen voor een cd 17 mk2 ki, en een dv 17, of ik ga voor de dv 4100 ose. allemaal van marnatz, of voor een sacd spelert.

• ronaldmathies
  • Niet online
Ik kan uit ervaring spreken,
ik heb net een huis gekocht en ben bezig om mijn computer als centrale punt voor mijn audio/video te maken.

Ik heb daarom zo'n hercules game theater xp gehaald deze heeft ontzettend veel in/uit gangen (6.1 voor boxen spdif in/uit coax in/uit mic/headphone en nog twee line inputs)

het is dan uiteindelijk de bedoeling om mijn divx/dvd/etc/mp3/radio/tv via de computer te laten lopen (output van het beeld naar een normale tv).

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Nou, fantastisch.
Ik vind jou nu echt super zeg. :?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik denk dat we de opsomtopics nu wel even vaak genoeg gezien hebben ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.