laptop voeding los kopen

Pagina: 1
Acties:

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
is het mogelijk om een losse laptop voeding te kopen
en zou dit samen werken met zo'n itx moederbord van via
wil namelijk een mp3 speler hebben die ook zonder net stroom kan wekren en leiver nog op de accu van een auto draait

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als ik het goed begrijp bedoel je dus de voeding die IN de laptop zit (dus niet de adapter) :?

Er zijn zeer mooie omvormers van 12 > 220 Volt te koop tegenwoordig, ik denk dat dit goedkoper is dan een laptop voeding (heb er ook nog nooit van gehoord).

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

erm... * DAMAGE is nu beetje aangeschoten maar ik ga het proberen

je wilt dus zeg maar een mp3 speler die op een laptop accu loopt?

of een mini voeding? ik heb dus een super kleine voeding van 60 watt... perfect voor een mp3 speler.. is heeeeeeel erg klein zou eens gaan vragen dan bij een tweedehands pc zaakje of ze die nog hebbe.. 60 watt voeding, zit 60x60 fan in maakt vrijwel geen geluid... mooi ding, zat in een ultra kleine desktop

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

van de 2 laptops die ik opengesloopt heb, kan je echt niet zomaar de voeding gebruiken. De meesten zijn namelijk speciaal gemaakt voor dát laptop mobo, en hebben allemaal wazige aansluitingen daarnaartoe.

No Way dat je dat dus gaat kunnen connecten :{

Via een accu / batterij gaat volgens mij helemaal niet te doen worden...

Stop uploading passwords to Github!