wat zijn nou goede vector tekenprogramma's

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 17:01

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
Ja ik willen het van jullie weten want ik weet het niet |:(

Kittekat.net ....

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

ff searchen please... [search=vector programma]

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Illustrator is imho nog steeds het beste voor vector tekeningen

Flash is ook leuk, maar niet als tekenproggie. Flash is echt voor filmpjes en websites e.d. :)

Verder heeft Corel ook nog wat vectorprogs, maar daar heb ik geen ervaring mee...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zondag 14 juli 2002 02:06 schreef chursel het volgende:
Ja ik willen het van jullie weten want ik weet het niet |:(
* RM-rf weet niet waarom bananen krom zijn, maar valt op dit tijdstip ook geen mensen lastig om antwoord op die vraag te krijgen

alhoewel ik best nieuwsgierig ben naar een goede oplossing om mn fink-installer via apt-get kde3 te laten installeren maar een eerder buiten fink om geinstalleerde X11 intact te houden, hmm, vermoed dat dat me morgen beter gaat lukken ...

AoD_Lunatic: ja, op dit tijdstip wel, als ik dan in mijn 'thuis-forum' op een zulke wijze gestelde vragen tegen kom schiet ik uit mn slof en ja, ik heb een slechte bui (mn eerder gemeldde fink-install-troubles)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Ga jij bij elke topic die je niet aanstaat dat ook even melden? Lees gewoon lekker over deze thread heen dan of post iets nuttigs

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

Pelle

🚴‍♂️

Op zondag 14 juli 2002 02:46 schreef AoD_Lunatic het volgende:
Ga jij bij elke topic die je niet aanstaat dat ook even melden? Lees gewoon lekker over deze thread heen dan of post iets nuttigs
RM-rf heeft volkomen gelijk met zijn reactie. En als jij daar niet mee om kunt gaan, dan lijkt het me beter dat jij ook je mening voor je houdt als die niks toevoegt aan het topic hier.

Vector standaard is Illustrator van Adobe, verder wordt CorelDraw ook nog wel eens gebruikt en verder is het vooral wanabee vector pakket achtigheid dat de klok slaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.