Toon posts:

desktop optical en a7v266-e probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een asus a7v266-e en de logitech desktop optical. Nu wil hij dus niet zowel de muis als het toetsenbord samen laten werken. het is of de muis of het toetsenbord. Heb tig-x op de connect knoppen lopen rammen maar niks.............

heb het ook op een ander systeem geprobeerd, en daar is het probleem niet. :?

heeft iemand hetzelfde probleem of de oplossing, dan hoor ik dat graag.

Verwijderd

misschien andere drivers proberen ????

Verwijderd

Topicstarter
heb de meegeleverde drivers geinstalleerd, lijkt me dat het verder ook niet echt uit moet maken.............

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Welke poorten zitten ze? Mischien omwisselen?

Verwijderd

PS2 -> poortjes omwisselen
USB -> Activeren in Bios

Verwijderd

Ik denk iig dat het niet aan de combi ligt met je A7V266-e. Ik heb namelijk dezelfde combi en alles werkt perfect zelfs zonder drivers van logitech.

Welke aansluiting heb je in welke poort zitten? Muis op USB?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Zo wel eens een probleem kunnen zijn. Ik heb ook dezelfde cpmbinatie, maar het werkt wel, echter na een tijdje mohaa'en valt de muis uit en wil ook niet meer reconnecten. Na een reboot werkt het weer.
Laatste drivers zitten erop.
O ja en heel soms valt ook het toetsenbbord weg maar doet de muis het nog. Ook al een andere Logitech cordless muis erop geprobeerd, zelfde effect. Andere cordless optical aangesloten ook hetzelfde effect.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
heb drivers nog eens geinstalleerd en nu doet hij het wel weer, ik begrijp er niks van maar het werkt.........
Pagina: 1