Er kan momenteel niet één bericht over MS komen, of een aantal figuren meent weer MS als de grote schurk te moeten neerzetten. Hoewel een aantal policies bij mij ook vraagtekens oproept vind ik het zo langzamrhand gewoon ronduit irritant om met name op de front-page aan de lopende band anti MS meningen te moeten waarnemen. Als men over Linux spreekt is men altijd een stuk milder, hoewel de overall-performance van dit besturingssysteem een stuk minder is. Men kan zeggen van MS wat men wil, het levert wel besturingssystemen die de meeste software gewoon draaien. Zo langzamerhand weet iedereen wel van de anti_MS-zaken die de wereld teisteren, laat dat in vredesnaam geen excuus zijn om een forum te vergiftigen met meningen van derden. Aad123 overweegt ook Linux voor zijn administratieve taken, maar wordt nog tegengehouden door de incompabiliteit met MS, en gaat daaom nog niet voor het alternatieve systeem. Zo gauw als het alternatieve systeem er is met ondersteuning voor bijvoorbeeld cijferprogramma's gaat aad daar ook voor, maar helaas roelt MS op dit gebied nod steeds, het is dus nog op diverse terreinen de standaard, en daar moeten we voorlopig nog mee leven.
Verwijderd
ik hoor er maar weinig van , want iedereen die ik ken gebruikt windows , puur omdat het gebruikersvriendelijker is en omdat het de benodigde programma's ondersteund ,
ik snap eigenlijk niet waarom je hier een discussie over opent als je niet wil dat mensen er over gaan zeiken
ik snap eigenlijk niet waarom je hier een discussie over opent als je niet wil dat mensen er over gaan zeiken
Hij doelt op de discussie op de FP in de MS draadjes en het topic staat in TFF waarop dus de FP wordt bedoelt.Op zondag 14 juli 2002 00:52 schreef korreltjuh het volgende:
ik hoor er maar weinig van , want iedereen die ik ken gebruikt windows , puur omdat het gebruikersvriendelijker is en omdat het de benodigde programma's ondersteund ,
ik snap eigenlijk niet waarom je hier een discussie over opent als je niet wil dat mensen er over gaan zeiken![]()
TFF != LA
Indeed, MS is op de FP aan de lopende band de gebeten hond, dat is waar ik het over heb, de enorme hoeveelheid replys waar een karrevracht modpunten niet eens meer helpt alwaar een aantal meningen gewoon niet eens op een forum vermeldenswaardig zijn.
Een standaard gezegde is dit al ondertussen geworden: Met smart wachtend op de PowerMod.Op zondag 14 juli 2002 01:05 schreef aad123 het volgende:
Indeed, MS is op de FP aan de lopende band de gebeten hond, dat is waar ik het over heb, de enorme hoeveelheid replys waar een karrevracht modpunten niet eens meer helpt alwaar een aantal meningen gewoon niet eens op een forum vermeldenswaardig zijn.
Verder eigelijk niks toe te voegen dan het standaard verhaal over de reacties moddereren (wat al gezegd is) wat al bekend is bij /me
ohja...hoewel de overall-performance van dit besturingssysteem een stuk minder is.
* bite heeft er nog niets van gemerkt
Niet waar, de meeste pc's draaien op windows en dus worden daarvoor de meeste programma's geschreven.Men kan zeggen van MS wat men wil, het levert wel besturingssystemen die de meeste software gewoon draaien.
check [url="http://=http://openoffice.org"]openoffice[/url] eens.Zo gauw als het alternatieve systeem er is met ondersteuning voor bijvoorbeeld cijferprogramma's gaat aad daar ook voor, maar helaas roelt MS op dit gebied nod steeds, het is dus nog op diverse terreinen de standaard, en daar moeten we voorlopig nog mee leven.
Maareh als volgens jou de "overall-performance" een stuk minder is waarom wil je dan over op linux??
Hier gaat het helemaal niet om. Het gaat om die domme flames die bij ieder nieuwsbericht worden neergezet. Weergaloze afkraakberichten die, tot mijn stomme verbazing, te vaak op +3 inzichtvol komen te staan (ook wel op -1 natuurlijk).Op zondag 14 juli 2002 01:31 schreef bite het volgende:
[..]
ohjahoe kom je daar bij?
* bite heeft er nog niets van gemerkt
[..]
Niet waar, de meeste pc's draaien op windows en dus worden daarvoor de meeste programma's geschreven.
[..]
check [url="http://=http://openoffice.org"]openoffice[/url] eens.
Maareh als volgens jou de "overall-performance" een stuk minder is waarom wil je dan over op linux??
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1