Toon posts:

Muizekeutels einde videokaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben al veel vreemde dingen tegengekomen sinds ik in 1983 met computers begon te klooien maar dit slaat alles.
Woensdag telefoon gekregen van mijn broer dat z'n cd speler niet meer functioneerde. Donderdag gekeken en inderdaad ding slikt bepaalde cd's niet meer :(
Kast aan de kant gezet, zaterdag ging ie een nieuwe halen.
Zaterdag nieuwe cdr ingebouwd en hoppa de pc aan.
Shit geen beeld :(
Alle kabel nagelopen maar nog steeds geen beeld. Kaart eruit. Jakkes was dat? :r :r
Allemaal muizekeutels in zijn PC waaronder dus een paar op zijn videokaart. FF checken met een andere videokaart, ja weer beeld :) Oude kaart erin en weer geen beeld :(

3 muizekeutels waren het einde van z'n videokaart.
(kan ie maandag ook nog een videokaart halen)

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
kan hij meteen ook een paar muizenvallen kopen :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:39

Shunt

Boe

jah is lekker handig jah mschien ook nog een kat aan raden ;) moet hij alleen niet bij de hardware boer zijn ;)
mare maak hem eens echt goe schoon kijken of hij het dan nog steeds niet doe ook echt goe laten opdrogen

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Goh en die muis had zeker ook zijn IDE kabel aangevreten waardoor de cd rom het niet meer deed. Volgende keer graag in het goeie forum, hk?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Waar muizenkeutels zitten zit meestal ook muizenpies. Ik heb in een computertoko in het Westland gewerkt en daar repareerde ik pc's van tuinders. Muizen kunnen echt funest zijn van je harware. Ik heb wat dode pc's meegemaakt hierdoor. Zelfs dode muizen in die pc's gevonden. Kan allemaal dus makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk cd speler en video kaart ook wel ff in een andere pc getest, zo simpel ben ik nou ook niet djcrossfire :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

hoe the f*** zijn die krengen in die kast gekomen dan :?

of hebben ze zitten kakken bij de intake-fan? :+

Verwijderd

hoe komt een muis in hemelsnaam in zo'n kast ????? , in mijn pc kan je niets een een vinger in steken ,

- damn weer te laat -

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
lekker lullig voor je, maar wat boeit mij (ons) dat?
als je nou een oplossing had om het te repareren/voorkomen dan was het handig geweest. slotje lijkt mij :?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling was om XP opnieuw te installeren. Zonder cd speler wordt dat een beetje moeilijk dus ff open weggezet.
Als het je niet boeit, reageer dan niet.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
hehe nog nooit gehoort vraag me inderdaad ook hoe die krengen erin zijn gekomen maar ja dat hoor ik zo vast wel :)

Verwijderd

Toch maar even weer vragen, want mij interesseert het wel.
Hoe zijn die muizen in staat geweest om binnen te komen cq te kakken op je videokaart?
Dat ding zit toch dicht?
Tenminste... ik kan me niet voorstellen dat een muis bij mijn kast naar binnen komt.

Verwijderd

komt er een muis door je 12cm casefan >:) (die aanstaat)
maar dan nog kan me nooit voorstellen hoe ze er bij mij in willen komen... via de cd-rom misschien :P

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
als misschien de computer afstaat ?
oeps verkeerd gelezen , tis ook al laat :D

in stukjes misschien, of misschien wel, anyway ik ga het niet testen hoor , misschien er een gril voorzetten dat help :P

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

Topicstarter
We hadden de kast ff open weggezet, dus zonder zijpannelen.

Verwijderd

Dan wordt het tijd dat ze daar eens wat aan de muizen gaan doen!
Als je een kast even open weg zet en muizen maken er gelijk een WC van, dan heb je toch een serieus muizenprobleem!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 20:03

Metten

ik hou het graag simpel

Op zondag 14 juli 2002 00:34 schreef WernerV het volgende:
lekker lullig voor je, maar wat boeit mij (ons) dat?
als je nou een oplossing had om het te repareren/voorkomen dan was het handig geweest. slotje lijkt mij :?
oplossing lijkt me duidelijk: kast dicht laten
en dat eeuwige gezever over slotjes :Z |:(

Verwijderd

MENSEN
stay on topic please

hij vraagt zich af hoe het kan dat een videokaart verneukt word door een paar muisekeutels

ik denk vocht

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Beetje onzinnig topic dit, hij vraagt helemaal niets hij deelt alleen een ervaring, dat kan je wat mij betreft beter in HK doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.